Terug

Niet correct leveren van spoedbestelling

Opgelost Openbaar

Euro-Sprinters nv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Euro-Sprinters nv

30/04/2022

Beste, Op vrijdag 29 april 2022 hebben jullie de opdracht via Bpost gekregen om een kentekenbewijs (nummerplaat) van DIV met spoedbestelling aan mij te bezorgen, deze spoedbestelling kost mij 80 euro extra en valt onder bepaalde voorwaarden die vermeld staan op de website van DIV.De voorwaarden zijn, een telefonisch contact betreffende het tijdstip van de levering, indien bij een eerste aanbieding niemand aanwezig, is er een tweede aanbieding voorzien voor 22hr diezelfde dag.Een telefonisch contact door jullie is niet gebeurd, toen ik op 29/04 thuiskwam van mijn werk vertelde mijn echtgenote dat de nummerplaat reeds was aangeboden doch mijn echtgenote had geen middelen ter beschikking om de betaling te voldoen, het was trouwens niet mijn echtgenote die de nummerplaat heeft aangevraagd, ik heb die aanvraag gedaan dus men moest mij hebben. Daarop is de koerier gefrustreerd vertrokken. Om 14hr25 heb ik dan telefonisch contact opgenomen met jullie en er werd me gezegd dat de nummerplaat die dag niet meer opnieuw zou aangeboden worden, daarop heb ik verwezen naar de hiervoor benoemde modaliteiten van een spoedlevering en dat die service 1 van de redenen is dat dit 80 euro extra kost.De dame vertelde me doodleuk dat de info op de website van DIV niet correct is. Na aandringen werd mij als alternatief aangeboden dat ik de nummerplaten kon afhalen of laten bezorgen op zaterdagvoormiddag.Voor de tweede optie heb ik gekozen en er werd zelfs nog expliciet afgesproken dat de koerier mij zou bellen zodra hij ongeveer wist op welk tijdstip hij bij mij zou zijn voor de aflevering.Zaterdagvoormiddag is niemand komen opdagen, daarop heb ik jullie telefonisch gecontacteerd om 11hr12 om bevestiging te krijgen dat de koerier onderweg was.De dame van dienst vertelde mij dat ik had gekozen om de nummerplaten op te halen in Mechelen, wat ik uiteraard heb tegengesproken en in mijn frustratie heb ik nogmaals verwezen naar de procedure die bij deze spoedbestelling van toepassing is. Wederom werd mij verteld dat jullie geen zaken hebben met de procedure die op de website van DIV vermeld staat.Aangezien ik met mijn rug tegen de muur stond en de nummerplaten zaterdagnamiddag nodig had, ben ik deze in Mechelen gaan ophalen en het totale bedrag van 110 euro cash betaald, hetgeen een vereiste was aangezien er geen elektronische betaling ter plaatse mogelijk was.Het document dat ik heb meegekregen als bewijs van betaling vermeld dat ik de levering heb aangevraagd voor 02/05/2022, dit is totaal incorrect en dat zal ook blijken uit de opgenomen telefoongesprekken.Bij deze is mijn klacht dat deze levering totaal niet voldoet aan de voorwaarden van de spoedbestelling en vraag ik de 80 euro toeslag daarvoor terug.De hiervoor vermelde telefoongesprekken zijn door jullie opgenomen en bij deze geef ik de toelating om deze gesprekken te gebruiken om deze zaak te onderzoeken en vraag ik expliciet om deze gesprekken te bewaren tot deze zaak volledig is afgerond.Indien jullie mijn klacht betwisten zal ik het niet nalaten om verdere stappen te ondernemen en zowel Bpost als DIV hierbij betrekken.Mvg,Dirk

Berichten (1)

Euro-Sprinters nv

Naar: D. V.

03/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform