Terug

Niet correct geleverd producten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. C.

Naar: Mysteel

21/08/2025

Beste Op 8/7/25 bestelde wij bij jullie Cortenstaal staptegels en andere artikels. Een bestelling van 251,49€. Dit zou geleverd geweest door DPD onder pakketnummer 05222405286033. Deze werd aan de deur (op straat) geleverd door DPD en toen wij thuis kwamen was het pakket spoorloos. Er is namelijk tamelijk veel verkeerd in onze straat. Sinds 10/07 zijn wij in contact met jullie medewerkers Jo** Kaw***** en E*** A**** om een oplossing te krijgen, formulier van "niet ontvangen verklaring, DPD" ingediend en steeds krijgen wij te horen dat er neerzettoestemming gegeven zou zijn geweest en dat jullie wachten op een antwoord van DPD. Wij hebben van DPD één mail ontvangen om mede te delen dat de goederen op 11/7 geleverd zouden zijn. Daar wij afwezig waren heeft de chauffeur gewoon jullie pakket aan de deur gezet (op straat), wij zijn niet opgebeld geweest om instructies te vragen, ook niet de goederen gebracht bij de buren of een pakket-punt van DPD. Niets. Wij hebben de goederen bij MySteel besteld en hoe jullie de levering regelen is jullie verantwoordelijkheid, de onze niet. Wij vragen jullie, dringend nu, het nodige te doen zodat wij de bestelde goederen kunnen ontvangen of een terugbetaling uitvoeren. Wij zouden liever de goederen ontvangen natuurlijk. Het is nu al meer dan een anderhalf maand bezig. Graag snel een oplossing. Deze klacht is nu ook bij TestAankoop (consumentenrorganisatie in België) en online gepost op hun website Bedankt voor jullie begrip en levering/terugbetaling mvg JC

Berichten (2)

Mysteel

Naar: J. C.

26/08/2025

Beste Klachten, Onlangs heb je contact met ons opgenomen. Voor de verbetering van onze dienstverlening willen we je graag vragen hoe je contact met ons is verlopen. Hoe beoordeelt u de service die u hebt ontvangen? 5 Zeer tevreden 4 3 2 1 Zeer ontevreden Mocht je opmerkingen of vragen hebben, vernemen wij dit graag. Alvast bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Team MySteel Klachten 21 aug 2025 21:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Mysteel

Naar: J. C.

28/08/2025

Beste Testaankoop, Graag neem ik contact op betreffende klachtnummer: 13271314. Deze is ingediend door Jean-Pierre Charlier. De heer Charlier plaatste op 2 juli 2025 een bestelling via onze webshop. Deze werd door ons verzonden op 3 juli 2025 via DPD. Volgens de trackinginformatie werd het pakket op 7 juli 2025 afgeleverd op het opgegeven adres. Toen de klant aangaf het pakket niet te hebben ontvangen, hebben wij onmiddellijk een postonderzoek opgestart bij DPD. DPD gaf aan dat er sprake was van neerzettoestemming, waarbij het pakket zonder handtekening werd afgeleverd. Volgens hun voorwaarden gebeurt dit op eigen risico. De klant liet ons echter weten dat hij deze toestemming niet had verleend, wat voor ons een complexe situatie creëerde. Dit vereist enige tijd, waarbij wij meerdere keren contact hebben gelegd met DPD NL. Na meerdere contacten met DPD liet DPD België weten dat de chauffeur zelf de neerzettoestemming had verleend, en dat zij hiervoor een declaratie zouden opstarten. Op dat moment hadden wij hiervan nog geen officiële bevestiging ontvangen, maar op basis van de informatie die we via de klant ontvingen, hebben wij uit coulance een nalevering aangemaakt. Op 27 augustus 2025 hebben wij telefonisch contact gehad met de heer Charlier om de oplossing te bespreken. Hij toonde zich dankbaar voor onze opvolging en ging akkoord met de nalevering. Deze wordt momenteel verwerkt in ons systeem en zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. Wij vertrouwen erop dat hiermee een correcte en klantgerichte oplossing is geboden, en dat dit dossier op een positieve manier werd afgesloten. Voor verdere toelichting blijven wij uiteraard ter beschikking. Met vriendelijke groet, José Kawaters Op 21 augustus 2025 om 19:30:44 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform