Terug

Niet akkoord met factuur

Opgelost Openbaar

Garage Herman Noyens

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. W.

Naar: Garage Herman Noyens

03/11/2019

Beste,Wij hebben onze auto gekocht op 27/12/2018 in een erkende ford garage. Wij hebben één jaar garantie gekregen op de wagen. Het is een ford mondeo vignale. Dit was een tweedehands auto van het jaar 2016.Wij hebben 20 oktober 2019 een probleem voor gehad met de bestuurders stoel. ( de stoel gaat automatisch naar achter na het stoppen van de auto voor goed in en uit te stappen.)Deze bleef naar achter gaan en duwen tegen de maxi cosi die er achter stond. De maxi cosi stond bijna recht op de achterbank, daar zat een baby van 5 maanden oud in . Wij hebben de auto 4 tot 5 keer moeten starten en stoppen en terug starten voor de stoel reageerde. We hebben hem dan uiteindelijk naar voor gekregen en toen begon er vanonder uit de zetel rook te komen en verbrand te ruiken en warm aan te voelen.Wij hebben de auto op 22 oktober kunnen binnen doen bij de garage en zij zeggen dat het geen fabricage fout is en hebben de factuur van €286,89 moeten betalen. Ze zouden ook een ingenieur van ford zelf hebben laten komen en heeft foto's gemaakt en zo. Deze heb ik gevraagd en uitleg van het incident en nog altijd geen reactie van gekregen. Wij zijn er niet mee akkoord en hebben daar ook al voor gebeld op vrijdag 25/10/2019 en op de dag dat we onze auto mochten halen op 28/10/2019 maar ze willen niets aan veranderen. Wat hier mee te doen?

Berichten (1)

Garage Herman Noyens

Naar: I. W.

14/11/2019

Beste, In bijlage kan U de foto's terugvinden van het incident.De foto's tonen de essentie aan, geen draadbreuk aan de draden zelf, enkel gaine op 2 plaatsen verbrand/gesmolten.Dit komt van een externe hittebron die niet van één of ander nabijgelegen voertuig onderdeel kan komen.Er is geen onderdeel in de buurt dat zoveel warmte zou produceren.Aangezien de klacht mogelijk brand kon veroorzaken, heeft Garage Noyens meteen een White Alert aangemaakt bij Ford Motor Company.Hierbij komt een expert ter plaatse om de oorzaak grondig te analyseren.De oorzaak is ook hier extern bevonden.De factuur moet aldus door de klant betaald worden.Hopende U hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten, Tinne


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform