Terug

Niet afwerken renovatie badkamer, uiteindelijk niet terug betalen van meubel.

Closed Openbaar

D.I.N.O ondernemingen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: D.I.N.O ondernemingen

13/11/2021

Beste, aangezien er meerdere keren is afgesproken om de badkamer volledig af te werken, maar de zaakvoerder steeds niet kwam opdagen vanwege constante ziekte van telkens een andere persoon die voor het bedrijf werkt of een van hun kinderen. Nu zitten wij al van augustus met een half afgewerkte badkamer die zogezegd op 2 weken klaar zou zijn.Er werd uiteindelijk besloten dat wij een andere aannemer gingen zoeken en dat het bedrijf DINO de badkamermeubel zouden terug betalen en dat de eind factuur zou vervallen. Aangezien er nooit een meubel is geleverd door DINO, hebben wij een pro Forma factuur bij een meubelwinkel gaan halen. Ter waarde van 1862,21 euro ( waarbij korting is berekend).Ze bevestigde dat het geld eind deze week op de rekening zou staan, helaas is dit niet het geval. Nu is de pro Forma factuur vervallen en zal de korting ook vervallen. Waarbij het kan zijn dat de meubel meer geld zal kosten.Als gevolg zitten wij dus nog steeds met een half afgewerkte badkamer.Waarbij zij ook een verkeerde douchekop geïnstalleerd hebben.Ook is er gevraagd geweest voor een gedetailleerde factuur, maar deze hebben wij nog altijd niet ontvangen.

Berichten (2)

D.I.N.O ondernemingen

Naar: B. V.

16/11/2021

Beste,Het is jammer dit te horen want ik heb hiervoor een vergoeding toegekend.de badkamer is idd niet afgewerkt maar ook niet volledig betaald , Alleswat daar staat is correct en betaalt dat klopt inderdaad.Ik heb hun een vergoeding van +-1800 euro beloofd klopt ook en zal dezeweek ook op hun rekening staan.De firma heeft gewoon de laatste 4 maanden zware problemen ondervonden methet personeel en ikzelf de zaakvoerder ben van gisteren uit het ziekenhuis .Ik raad ten sterkste aan voor de klacht niet openbaar meer te zetten maaridd tot oplossing te komen. ik ben nog steeds bereid om hun vergoeding toete kennen en ook de kwijtschelding van het raam gat te voorzien en dorpelen latei waar hier niet gesproken van wordt (kosten 890 euro totaal wordtniets van vermeld) correct is correct.Jammer dat in deze toch wel moeilijke tijden steed enkel over geld moetgaan en niet de essentie (gezondheid van de mens)MvgOp za 13 nov. 2021 om 14:05 schreef -- *Mvg Nicolas Smits "D.I.N.O BV"*www.dino-onderneming.bedino.onderneming@gmail.comAdmin info.dino.onderneming@gmail.comGSM=0474 18 80 13GSM=0495 87 18 50BE0536.969.630BE0776.858.350*Leveringen/atelier*Nijverheidslaan 157/A9250 Waasmunster -- *Mvg Nicolas Smits "D.I.N.O BV"*www.dino-onderneming.bedino.onderneming@gmail.comAdmin info.dino.onderneming@gmail.comGSM=0474 18 80 13GSM=0495 87 18 50BE0536.969.630BE0776.858.350*Leveringen/atelier*Nijverheidslaan 157/A9250 Waasmunster

B. V.

Naar: D.I.N.O ondernemingen

21/11/2021

Beste,Er is al 80% voorschot betaald wat veel is. Het is vrij normaal dat de rest pas betaald zou zijn als de badkamer afgewerkt is. Wat duidelijk niet zal gebeuren.De kwijting van het gat voor het nieuw raam was via mail besproken en teniet gedaan omdat de douchebak gebarsten was en vervangen moest worden.De klacht zal publiek blijven staan tot u de vergoeding hebt betaalt.Wat tot de dag van vandaag nog niet gebeurd is.Ondertussen is de pro-forma factuur vervallen en is de korting voor het meubel niet meer te garanderen.Als we correct gaan werken dan gooi ik alles op de tafel.Er is geen deur geplaatst voor de badkamer waarbij Van de Voorde en kinderen niet in privé kunnen douchen.Er is een verkeerde douchekop geplaatst die niet eens vast staat. Er was gevraagd voor een douche kop met regenval. de regenval hangt niet. De radiator hangt los en scheef.Er zou een muur verdunt worden zodat er kolomkasten naast de meubel zouden geplaatst worden, dit is niet gedaan. Nu zullen de kolomkasten ergens anders moeten hangen.De elektriciteit is afgekeurd want de verlichting en voorziene stopcontacten hangen aan 1 circuit. De elektricien had bedrading voorzien, deze bedrading is niet gebruikt door jullie. Nu moet de elektricien alles vervangen en goed zetten.We zien elke dag dino cammionetjes rond rijden maar jullie zijn wel altijd ziek. Er wordt altijd op de dag zelf een paar uren voor afspraak afgezegd. Waardoor er verlof dagen verloren zijn gegaan van Van De Voorde.De oplossing is simpel. Betaling meubel zoals u heeft beloofd en het vervallen van de eindfactuur.Het gaat hier niet alleen om geld, maar ook op het principe. Van De Voorde heeft al te lang gewacht.Als jullie niet betalen dan zullen we een advocaat erbij halenMet vriendelijke groeten,Van Goethem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform