Terug

Niet aankrijgen van Xbox series X

Closed Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: TI 84shop

16/02/2024

Beste, Ik bestelde op 6/02/2024 via de site TI-84Shop een Xbox series X. Ik kreeg hiervan een bevestigingsmail en een factuur toegestuurd. De betaling is meteen van de rekening gegaan. Wanneer het pakket verzonden zou worden ging je een mail krijgen met de trackingcode (tot op heden nog niet ontvangen).Er werd vermeld in de mail dat het even kon duren voor het pakket werd verzonden, maar als er 7 dagen voorbij waren kon je een mail sturen voor meer info. Na 7 dagen heb ik een mail gestuurd om te vragen hoe het met de xbox zit. Hierop komt een automatisch antwoord dat er binnen 72u zou gereageerd worden (tot op heden nog steeds geen antwoord).

Berichten (7)

TI 84shop

Naar: L. F.

18/02/2024

Beste Leen,Zou uitlevering in een week goed zijn?Vriendelijke groet,AmarsinghTI-84shopBarbizonlaan 104     2908 ME Capelle ad IJsselT  085 401 35 71   M   info@ti-84shop.nlwww.ti-84shop.nlOn 16 Feb 2024 at 17:45 +0100, klachtenbox@test-aankoop.be,

L. F.

Naar: TI 84shop

18/02/2024

Neen, ik zou graag mijn geld terug krijgen. Het heeft lang genoeg geduurd ondertussen. Alvast bedankt!

TI 84shop

Naar: L. F.

18/02/2024

Wordt in orde gemaakt.Vriendelijke groet,AmarsinghTI-84shopBarbizonlaan 104     2908 ME Capelle ad IJsselT  085 401 35 71   M   info@ti-84shop.nlwww.ti-84shop.nlOn 18 Feb 2024 at 16:25 +0100, klachtenbox@test-aankoop.be,

L. F.

Naar: TI 84shop

19/02/2024

Ik heb de CN ontvangen. Wanneer zou het geld terug op mijn rekening staan?

L. F.

Naar: TI 84shop

20/02/2024

Ik hoop vandaag een antwoord van je te ontvangen. Anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

L. F.

Naar: TI 84shop

07/03/2024

Ik heb een creditnota ontvangen op 18/02.Deze is ondertussen 18dagen verder. Binnen de 14dagen zou het geld op mijn rekening moeten staan, maar dat is nogsteeds niet het geval. Ik wil dit zo snel mogelijk op mijn rekening anders zal ik verdere stappen ondernemen.

L. F.

Naar: TI 84shop

20/03/2024

Ondertussen een maand verder en nog steeds geen geld ontvangen. Ik mail elke week naar het mail adres maar ondertussen is ook het tweede mailadres niet meer in gebruik en op berichten wordt ook niet meer gereageerd. Ik zal hiermee dus verdere stappen ondernemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform