Terug

Nergens werd de prijs vermeld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Xpendy

13/07/2022

Beste Ik was aan het kijken voor een template voor een opzegbrief te sturen. Ik kwam op xpendy terecht. Ik kan gratis een template invullen, ik klik op volgende en plots werd er 30 euro in rekening gebracht. Ik heb direct gestuurd dat ik dit niet wou en dat dir niet de bedoeling was. Ze blijven mij betalingsverzoeken sturen en willen nu zelfs een deurwaarder op mij afsturen maar ik heb direct een bericht gestuurd dat dir niet mag. Mag dit zelfs? Zo een misleidende site? Ik ga en wil hier niet voor betalen. Nog nooit meegemaakt dat ik zo ben afgezet geweest online…

Berichten (2)

Xpendy

Naar: M. V.

22/07/2022

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht.   Op de website van Xpendy staat alles duidelijk vermeld. Zodra je een bestelling plaatst ga je akkoord met een eenmalige afschrijving voor het opzeggen van de door jou gekozen service. Wij versturen de opzegbrief namelijk aangetekend en daar zitten kosten aan verbonden.   Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Kind regards, Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordiali saluti, Cordialement, Saludos cordiales, Saygılarımızla, Z poważaniem Support Xpendy Op Wo, 13 Jul om 4:21 AM , Klachtenbox schreef:

M. V.

Naar: Xpendy

22/07/2022

Dit is gewoon niet waar, er zijn verschillende reviews die dit beamen. Ik heb ook een klacht ingediend via eu centrum voor consumenten en zei zeggen dat 15 klachten tegen jullie zijn. Het zou fijn zijn als jullie stoppen met liegen want zelfs de dreiging van 600 euro is volgens hun bullshit. Stop ermee ik betaal NIET voor afzetters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform