Terug

Neplevering gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. R.

Naar: Volenza

09/01/2023

Beste,Op 13/12/2022 deed ik volgende bestelling bij jullie, namelijk 2 Snuggle Hoodies en 1 eeltverwijderaar ten bedrage van 67.85€.Gisteren 4/1/2023 kreeg ik volgende bestelling in de brievenbus van jullie, namelijk 2 prulhorloges. (zie foto in bijlage)Dit is uiteraard niet hetgeen ik besteld heb.Kunnen jullie bekijken wat er misgelopen is aub.Na enkele reviews te lezen over jullie zaak lijkt het me aan te raden om ook Test aankoop in cc te zetten.Met vriendelijke groetenFilip Raes+32499174176

Berichten (2)

Volenza

Naar: F. R.

09/01/2023

Beste ,Bedankt voor je e-mail, deze hebben wij in goede orde ontvangen!Vanwege de grote drukke, zullen wij binnen 2 werkdagen terug komen met eenreactie.Wij wensen je een fijne dag!Met vriendelijke groet,*Team Volenza*Referentie: 5441HS:2119640531-5441

F. R.

Naar: Volenza

09/01/2023

Op nieuw sturen jullie een standaard mail die ik reeds meerdere keren ontving.Ik wens duidelijkheid over mijn niet geleverde bestelling.Mvg, Filip Raes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform