Terug

nepfacturen!!

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: SOLAR ASSISTANCE

01/01/0001

Vorig jaar (23/03/2015) sloten wij een onderhoudscontract af met Solar Assistance voor het onderhoud op onze zonnepanelen, vermits de firma die onze panelen geplaatst had, failliet was.Wij hadden gekozen voor het pakket Comfort Premium met optioneel de installatie van een nieuwe solarhub twv. 180 euro.We moesten daar 378 euro per jaar voor betalen na het onderhoud van onze panelen.Zij zijn onderhoud komen doen, waarna we de factuur kregen en deze ook betaald hebben, maar met de solarhub waren er problemen met de firma die deze moest leveren en dit ging later zijn... we wachten nog steeds... na herhaaldelijk gemaild en getelefoneerd te hebben!!Ondertussen zijn we een jaar later, hebben we nog steeds de solarhub niet ontvangen en krijgen we ondertussen opnieuw facturen om al te betalen, zelfs nog voor er onderhoud gebeurd is en nog steeds de solarhub niet geleverd is...Wij hadden reeds verschillende keren telefonisch contact, waarbij ons aangeraden werd om een aangetekende brief te sturen om het contract te beeindigen, wat we ook gedaan hebben (en waarbij we een bevestigingsmail kregen...).Nu kregen we vandaag een aangetekende zending die zomaar in onze brievenbus zat (in een gewone envelop, waarop langs buiten niks stond) met een laatste aanmaning en nogal dreigende taal vind ik...om toch de factuur te betalen!We zouden toch wel eens willen weten of dit allemaal wel wettelijk is??In het contract staat nochthans dat Solar Assistance ernstig tekort schiet in haar verplichtingen als ze binnen de maand de problemen niet oplost?? We zijn ondertussen een jaar verder??Volgens hen is de mevrouw die dit vorig jaar regelde ondertussen ontslagen, maar sorry, dat is ons probleem niet!!Wij zouden nu de waarde van de solarhub willen terugeisen van Solar-assistance, vermits zij in gebreke zijn! En wij voor iets betaald hebben, wat we nooit gekregen hebben!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform