Geachte, Ik heb vorige week 2 brieven ontvangen in verband met dat ik blijkbaar namaak zou besteld hebben. Ik ben volledig van slag en wist echt niet dat dit namaak was. Ik vind dit zeer vervelend en wens dit niet te betalen. Ik heb in november reclame gekregen via Facebook over een app dat SaraMar heet. Ik wou nog een kerstcadeautje kopen voor mijn man en vond dit een leuke promo. Helaas heb ik geen cadeau kunnen geven. Ik wou de klantenservice contacteren, maar telkens was dit een robot. Ik vind dat de kosten voor vernietiging, stockage en administratie door Sara moet bekostigd worden. Ik kan toch niet dubbel de dupe worden? Ik heb voor 114€ producten besteld en niks ontvangen en dan nog een boete van samen 450€, dat zou mij 560€ kosten samen. Ik zal zeker in de toekomst opletten, ben nu al bang om nog iets te bestellen. Ik heb via WhatsApp een bericht ontvangen dat mijn pakket verzonden was. Ik hoop dat ik dit niet moet betalen ik vind heel deze situatie verschrikkelijk. Alvast bedankt, mvg kimberley vandersyppe