Terug

Namaak producten van SaraMart

Opgelost Openbaar

SaraMart

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: SaraMart

15/01/2023

Geachte, Ik heb vorige week 2 brieven ontvangen in verband met dat ik blijkbaar namaak zou besteld hebben. Ik ben volledig van slag en wist echt niet dat dit namaak was. Ik vind dit zeer vervelend en wens dit niet te betalen. Ik heb in november reclame gekregen via Facebook over een app dat SaraMar heet. Ik wou nog een kerstcadeautje kopen voor mijn man en vond dit een leuke promo. Helaas heb ik geen cadeau kunnen geven. Ik wou de klantenservice contacteren, maar telkens was dit een robot. Ik vind dat de kosten voor vernietiging, stockage en administratie door Sara moet bekostigd worden. Ik kan toch niet dubbel de dupe worden? Ik heb voor 114€ producten besteld en niks ontvangen en dan nog een boete van samen 450€, dat zou mij 560€ kosten samen. Ik zal zeker in de toekomst opletten, ben nu al bang om nog iets te bestellen. Ik heb via WhatsApp een bericht ontvangen dat mijn pakket verzonden was. Ik hoop dat ik dit niet moet betalen ik vind heel deze situatie verschrikkelijk. Alvast bedankt, mvg kimberley vandersyppe

Berichten (10)

SaraMart

Naar: K. V.

18/01/2023

Beste klant,Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Kunt u de documenten of informatie van het beboete pakket aanleveren, want er staat geen relevante informatie uit de bijlageVriendelijke groeten,Stephen - Saramart CS-teamservice@saramart.com

K. V.

Naar: SaraMart

18/01/2023

Beste, in bijlage de 2 boetes, ondertussen al gemaild naar ACA-baan, maar nog niets gehoord.Mvg kimberley vandersyppe

SaraMart

Naar: K. V.

22/01/2023

Beste klantBestellen (52137908608414640506)Pakket (LD446717955BE)Pakket (LD446722385BE)Ik heb zojuist met succes een terugbetalingsverzoek voor u ingediend. Het auditresultaat wordt naar verwachting over ongeveer 72 uur bekend gemaakt en ik zal u een sms sturen om u op de hoogte te stellen van het resultaat van deze terugbetalingsaanvraagVriendelijke groetenHerman - Saramart CS-teamservice@saramart.com

K. V.

Naar: SaraMart

10/02/2023

Nog steeds niets ontvangen

SaraMart

Naar: K. V.

10/02/2023

Beste klant,Bestelling: 52137908608414640506Voor uw bestelling hebben we u geholpen bij het verwerken van de terugbetaling van EUR 114,13 op uw bankrekening op 24-01-2023. De terugbetaling duurt 8-15 werkdagen. Als u meer informatie over de terugbetaling nodig heeft, kunt u contact opnemen met de bank om dit terugbetalingsnummer te controleren.[ARN] 74871153024084233818818Aangezien er geen informatie over het pakket staat op het door u verstrekte boetedocument, raden we u aan dit bedrag niet te betalen om verlies te voorkomen.Met vriendelijke groeten,Jin-Saramart CS-teamservice@saramart.com

K. V.

Naar: SaraMart

22/02/2023

Beste, nog steeds niks ontvangen van terugbetaling en is al meer dan 15 werkdagen zoals beloofd. Komt dit nog in orde? Alvast bedankt mvg Kimberley Vandersyppe

SaraMart

Naar: K. V.

24/02/2023

Beste klant,Bestelling: 52137908608414640506Terugbetalingen duren 8-15 werkdagen voor uw bestelling. Als u geen terugbetaling heeft ontvangen, geef dan de bankafschriftfoto van de bankkaart (445470 *** 5903) van 24-01-2023 tot 24-02-2023 door, en ik zal feedback geven aan de relevante afdelingAangezien er geen pakketinformatie op het door u verstrekte ticket staat, wordt u aangeraden dit bedrag niet te betalen om verliezen te voorkomen.met vriendelijke groeten,Stephen - Saramart CS-teamservice@saramart.com

K. V.

Naar: SaraMart

24/02/2023

Beste, in bijlage het bewijs van overschrijving naar saramart.Mvg Kimberley Vandersyppe

K. V.

Naar: SaraMart

24/02/2023

Beste, in bijlage het bewijs van overschrijving naar saramart. Mvg Kimberley Vandersyppe

SaraMart

Naar: K. V.

25/02/2023

Beste klant,Bestelling: 52137908608414640506Terugbetalingen duren 8-15 werkdagen voor uw bestelling. Als u geen terugbetaling heeft ontvangen, geef dan de bankafschriftfoto van de bankkaart (445470 *** 5903) van 24-01-2023 tot 24-02-2023 door, en ik zal feedback geven aan de relevante afdelingAangezien er geen pakketinformatie op het door u verstrekte ticket staat, wordt u aangeraden dit bedrag niet te betalen om verliezen te voorkomen.met vriendelijke groeten,Lin - Saramart CS-teamservice@saramart.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform