Terug

Nalatigheid dienst na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Dicar Motorhomes

12/02/2021

Beste, op 12/04/19 ontvingen wij onze bestelde mobilhome.Na verschillende defecten die nooit door jullie zijn opgelost omdat de wachttijd voor een afspraak telkens zo lang was heeft ons de fabricant op een correcte manier geholpen!Maar nu is de maat voor ons vol.Nog nooit heb ik bij u iemand aan de telefoon gehad die vriendelijk was en een gepast voorstel of oplossing had.Even een oplijsting tot nu toeOp 27/09/19 vraag ik een afspraak voor de herstelling van onze wabasto verwarming door een losgekomen kabel.Wachttijd 8 weken, zie mails met mevr. N.van 4/10/19 enz...We hebben het zelf opgelost met een afspraak bij de officiële dealer van webasto op 15/10/19Mail van 25/10/19 voor herstelling satelliet en 31/10/19, geen afspraak mogelijk voor ons verlof! Zelf moeten oplossen via Teleco.Vochtmeting laten doen op 14/05/20, we zijn niet in het bezit van het garantie boekje van Benimar, ze zouden er één aanvragen en ons opsturen, tot op heden nog steeds niet ontvangen!Vandaag 12/02/21 neem ik telefonisch contact op met de technische dienst voor de achteruitrijcamera die een alarm toon geeft en krijg als antwoord, ja maar mevrouw het is 15 minuten voor sluitingstijd, ik kan u niet meer doorverbinden om dit op te lossen!Ik vraag of het dan mogelijk is om het bij te boeken bij onze afspraak van de vochtmeting? Krijg ik als antwoord nee dat gaat niet maar kan u niet online een afspraak maken?Waarop ik gezegd heb, laat het maar ik los het maar weer zelf op en heb ingehaakt!Hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak in te boeken als ik iemand aan de lijn heb?Toen we overwogen een mobilhome aan te kopen kregen we wekelijks telefoon of we al beslist hadden.Eens gekocht hebben jullie de centen en laten de klant letterlijk in de kou staan!Nooit of nooit zullen jullie aan ons nog iets verkopen dat staat vast.Hopelijk is ons garantie boekje er als we “ moeten” komen voor de vochtmeting op 13 april.Jammer, zo een grote zaak die heel ervaren personeel heeft om een mobilhome te verkopen maar totaal geen dienst na verkoop kan bieden!..Met vriendelijke groet,Guido en Suzy Dewil-Prevot

Berichten (1)

Dicar Motorhomes

Naar: S. D.

24/02/2021

Geachte Heer en Mevrouw Dewil,Na het lezen van de klacht die u ons via Test Aankoop liet toekomen en nadat ik op de hoogte werd gebracht van het gesprek dat u had met onze Customer Service manager, Bart Dankers, neem ik het als verantwoordelijke voor de klanten desk, op mij om u te beantwoorden. Wij hebben uw schrijven met veel aandacht gelezen en zijn enigszins geschrokken van enkele gebeurtenissen. Ik wil u daar in de eerste plaats onze welgemeende verontschuldigingen voor aanbieden. Wij streven ernaar om een service aan te bieden die de naam Dicar waardig is. Het is ook geenszins de bedoeling om ons te verschuilen achter uitspraken als personeelstekort of menselijke fouten die toevallig gemaakt werden. Uw verhaal is een schrijnend voorbeeld van hoe het niet moet en vanuit dat standpunt moet ik u bedanken om het ons onder de aandacht te brengen. Van wat er in het verleden gebeurde, kunnen we niets anders meer maken. Het is aan Dicar om er de broodnodige lessen uit te trekken.Bij uw persoonlijk contact met onze Customer Service Manager zijn alle openstaande problemen nog een keer in detail besproken en doorgenomen met het atelier. Ik kan u bij deze dan ook bevestigen dat alle punten behandeld werden en uw Motorhome op de vooropgestelde datum van donderdag 25 februari kan afgehaald worden. Ook het lang beloofde garantieboekje werd voorzien en ligt klaar voor u. De manier van communiceren werd intern bekeken en de betrokken persoon is aangesproken en erop gewezen dat klanten bijstaan en verder helpen, van het allergrootste belang is om klantentevredenheid te bereiken.Nogmaals, Geachte Heer en Mevrouw Dewil, onze excuses voor deze hele historiek. Bij het afhalen van de motorhome, zal u opnieuw persoonlijk door Bart opgevangen worden en samen met hem de uitgevoerde werken kunnen overlopen.Wij zijn er ons van bewust dat we er niet volledig zullen in slagen om enig nieuw vertrouwen op te bouwen maar hopen dat onze verdere relatie in alle openheid en met constructieve communicatie kan verlopen.Met vriendelijke groeten,Sincères salutations,Best regards,Mit Freundlichen Gra¼aŸen,Patrick RemsCustomer Desk Aangepaste bereikbaarheid van de na-service. Klikhier voor de nieuwe wegbeschrijving.Zaterdag: 09u00 tot 12u00 (enkel brengen/afhalen motorhomes)DICAR bvba- Grote Steenweg 2 - B-2440 GeelTel: 0032 (0)14 57 99 91 -www.dicar.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform