Geachte Heer en Mevrouw Dewil,Na het lezen van de klacht die u ons via Test Aankoop liet toekomen en nadat ik op de hoogte werd gebracht van het gesprek dat u had met onze Customer Service manager, Bart Dankers, neem ik het als verantwoordelijke voor de klanten desk, op mij om u te beantwoorden. Wij hebben uw schrijven met veel aandacht gelezen en zijn enigszins geschrokken van enkele gebeurtenissen. Ik wil u daar in de eerste plaats onze welgemeende verontschuldigingen voor aanbieden. Wij streven ernaar om een service aan te bieden die de naam Dicar waardig is. Het is ook geenszins de bedoeling om ons te verschuilen achter uitspraken als personeelstekort of menselijke fouten die toevallig gemaakt werden. Uw verhaal is een schrijnend voorbeeld van hoe het niet moet en vanuit dat standpunt moet ik u bedanken om het ons onder de aandacht te brengen. Van wat er in het verleden gebeurde, kunnen we niets anders meer maken. Het is aan Dicar om er de broodnodige lessen uit te trekken.Bij uw persoonlijk contact met onze Customer Service Manager zijn alle openstaande problemen nog een keer in detail besproken en doorgenomen met het atelier. Ik kan u bij deze dan ook bevestigen dat alle punten behandeld werden en uw Motorhome op de vooropgestelde datum van donderdag 25 februari kan afgehaald worden. Ook het lang beloofde garantieboekje werd voorzien en ligt klaar voor u. De manier van communiceren werd intern bekeken en de betrokken persoon is aangesproken en erop gewezen dat klanten bijstaan en verder helpen, van het allergrootste belang is om klantentevredenheid te bereiken.Nogmaals, Geachte Heer en Mevrouw Dewil, onze excuses voor deze hele historiek. Bij het afhalen van de motorhome, zal u opnieuw persoonlijk door Bart opgevangen worden en samen met hem de uitgevoerde werken kunnen overlopen.Wij zijn er ons van bewust dat we er niet volledig zullen in slagen om enig nieuw vertrouwen op te bouwen maar hopen dat onze verdere relatie in alle openheid en met constructieve communicatie kan verlopen.Met vriendelijke groeten,Sincères salutations,Best regards,Mit Freundlichen Gra¼aŸen,Patrick RemsCustomer Desk Aangepaste bereikbaarheid van de na-service. Klikhier voor de nieuwe wegbeschrijving.Zaterdag: 09u00 tot 12u00 (enkel brengen/afhalen motorhomes)DICAR bvba- Grote Steenweg 2 - B-2440 GeelTel: 0032 (0)14 57 99 91 -www.dicar.be