Geachte heer of mevrouw,
Op 6/5/2024 kocht ik bij u een Garmin Edge 530 voor 205,00 euro. Na het uitblijven van de levering van het product, besloot ik om mijn bestelling hiervoor te annuleren op 15/05/2024. In bijlage vindt u mijn mail die deze annulering bevestigt.
Wat is het probleem?
Tot vandaag heb ik nog geen betaling van u ontvangen, na meerdere herinneringen. Daarom vraag ik u om het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te betalen.
Hoe is dit wettelijk geregeld?
Volgens de wet moet u het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd.
Wat verwacht ik van u?
De termijn van veertien dagen is al voorbij. Daarom vraag ik u nog een keer vriendelijk om het bedrag van 205 euro binnen 10 dagen te storten op het bijgevoegde rekeningnummer. Ik verwacht dat u daar de wettelijke rente bij optelt, vanaf de dag dat u te laat was met terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
Matthias Holemans