Terug

Nalaten terugbetaling geannuleerde product

Closed Openbaar

Gedgetfreakzz

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. H.

Naar: Gedgetfreakzz

28/06/2024

Geachte heer of mevrouw, Op 6/5/2024 kocht ik bij u een Garmin Edge 530 voor 205,00 euro. Na het uitblijven van de levering van het product, besloot ik om mijn bestelling hiervoor te annuleren op 15/05/2024. In bijlage vindt u mijn mail die deze annulering bevestigt. Wat is het probleem? Tot vandaag heb ik nog geen betaling van u ontvangen, na meerdere herinneringen. Daarom vraag ik u om het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te betalen. Hoe is dit wettelijk geregeld? Volgens de wet moet u het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd. Wat verwacht ik van u? De termijn van veertien dagen is al voorbij. Daarom vraag ik u nog een keer vriendelijk om het bedrag van 205 euro binnen 10 dagen te storten op het bijgevoegde rekeningnummer. Ik verwacht dat u daar de wettelijke rente bij optelt, vanaf de dag dat u te laat was met terugbetalen. Met vriendelijke groet, Matthias Holemans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform