Terug

Nalaten reglularisatie bij nationale bank

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: EOS Aremas Belgium

11/04/2023

Beste,Ik had bij jullie een afbetaling in bovenvermeld dossier. De hoofdsom werd ongeveer een jaar geleden vereffend,bedrag dat geregistreerd stond bij de Nationale bank. Het werd daarna niet geregulariseerd. Omdat er 78€ aan interesten niet betaald werden werd dit geregulariseerd ondanks dat het gemelde bedrag reeds enige tijd betaald was. Daardoor sta ik nu nog steeds gemeld. Ik vind dit onterecht. Ik merk weinig medewerking en een beetje matchsmisbruik. Dit was tijdens het afbetalen ook al zo door ondanks de correcte betalingen elke maand er toch werd overgegaan tot loonsoverdracht. Op mijn vraag om de regularisatie aan te passen naar de datum van betaling van het gemelde bedrag werd er negatief geantwoord. Met deze klacht wil ik hun praktijken eens aankaarten en hoop ik alsnog op de regularisatie zoals het hoort. Mvg,Steven Vanmeert

Berichten (2)

EOS Aremas Belgium

Naar: S. V.

12/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

EOS Aremas Belgium

Naar: S. V.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform