Terug

Nalaten om te communiceren en planning

Closed Openbaar

Dumont daktechniek

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Dumont daktechniek

20/12/2024

Klacht: Dakrenovatiecontract niet nagekomen door gebrek aan communicatie en opvolging Geachte mevrouw/heer, In juni 2024 sloot ik een overeenkomst met Dumont Daktechniek voor een dakrenovatie. Helaas is de uitvoering van deze overeenkomst ernstig tekortgeschoten door aanhoudende vertragingen, miscommunicatie en een totaal gebrek aan opvolging. Op 2 december 2024 stuurde ik een dringende e-mail met het verzoek om uiterlijk op 6 december 2024 een concrete oplossing en planning te communiceren. Deze e-mail kwam echter niet aan omdat het opgegeven e-mailadres van het bedrijf (info@dumontdaktechniek.be) niet geldig bleek. Ondanks deze fout heb ik Dumont Daktechniek een extra week gegeven om alsnog contact met mij op te nemen. Sindsdien heb ik niets meer van hen vernomen, noch via e-mail, noch telefonisch. Alle pogingen om met het bedrijf in contact te komen zijn mislukt, zelf een aangetekende brief naar het vermelde adres op de offerte. Dit gebrek aan communicatie en bereikbaarheid laat zien dat het bedrijf geen interesse heeft in het nakomen van de afspraken. Via deze weg hoop ik alsnog dat we kunnen overeenkomen om de offerte met wederzijdse goedkeuring te ontbinden. Aan iedereen die overweegt om zaken te doen met dit bedrijf: niet doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform