Begin maart 2016 lieten wij onze ramen plaatsen door jullie (BAKU). Er was een nieuw soort hout op de markt (wat een betere soort zou zijn dan hetgeen wij oorspronkelijk zouden nemen) en op aanraden van jullie hebben wij dit genomen. Echter een aantal maanden later kwamen verscheidene barsten in de verf. Hiervoor heb ik een eerste maal gemaild op 29/08/2016 en jullie zouden dit doorgeven aan de nadienst. Toen was er nog geen probleem voor ons. Pas dit jaar op 19/04/207 is er voor de eerst keer iemand gekomen van Profel om dit te herstellen. Echter bleek een dag niet genoeg en kwam hij in juni terug. Deze man vertelde mij dat de fout niet bij Profel ligt, maar bij Baku, dat de ramen niet goed zijn geplaatst en er vandaar verschillende barsten komen. De man zei wel dat het probleem zou opgelost zijn. Nu zeiden jullie net dat de fout bij Profel ligt. Kort na de herstellingswerken kwamen opnieuw verschillende barsten in de verf. Opnieuw gaf ik het door aan jullie, maar kreeg tot nog toe geen deftig antwoord. Jullie zouden het doorgeven aan Profel en dat krijg ik telkens te horen. We zijn nu terug een aantal maanden verder en heb tot nog toe niets vernomen na verschillende mails, telefoons (zelfs naar Profel). Het enige wat wij willen is dat de ramen GOED en MOOI hersteld worden. Het is absoluut veel geld voor iets dat niet oké is (€17 000). Bovendien kreeg ik dit jaar een betalingsherinnering van de laatste factuur. Ik gaf aan deze niet te willen betalen totdat het allemaal in orde is. Men zei dan nog dat BAKU hier niets aan kon doen, dat dit komt door Profel. Maar jullie verkopen wel de ramen van het merk Profel?! Graag wil ik dat de ramen GOED hersteld worden en dat het deze keer blijvend is, geen barsten meer in de verf! Bovendien gaven jullie aan dat dit nog nooit voorgevallen was, wel ik heb heel veel moeite om dit te geloven. Ons geduld is op!!