Beste, op 26 juli bestelde ik een synthesizer bij BaxMusic.nl (Prophet REV2, 16 voice) ter waarde van 2000,- EUR.Eind oktober werkte die plots niet meer en mocht ik hem opsturen ter reparatie.Op vrijdag 27 november heb ik hem terug gekregen. Hij ging terug aan, maar dat was duidelijk alles wat de reparateur interesseerde. Het voorpaneel zat er niet goed op, een van de drukknoppen is stuk én de pitch- en modwheels werken niet meer.Er is met andere woorden aan geprutst en de reparatie werd niet door de fabrikant uitgevoerd, later bleek dit door BAX zelf te zijn uitgevoerd. Na meerdere telefoontjes zonder gevolg heb ik uiteindelijk (na 6 gesprekken met telkens een andere telefonist) iemand aan de lijn gekregen die begrip had voor mijn situatie en snapte dat ik bezorgd was dat er nog meer gebreken aan het licht zouden komen én dat het hier bovendien niet langer over fabricagefouten ging, maar om schade die door hen was toegebracht.De bediende zorgde ervoor dat ik hem in retour mocht sturen en ik een nieuwe in de plaats zou krijgen (zie bijgevoegde mail + factuur nieuw toestel).Nu kreeg ik afgelopen vrijdag een mail die bevestigt dat het toestel opnieuw bij hen is, maar na een telefoontje blijkt dat ze hem nu tóch weer zelf gaan repareren! Hoewel ik héél duidelijk gezegd heb dat ik hem niet nog eens door hen wil laten repareren. Is het eigenlijk wel normaal dat zij er zelf aan gaan prutsen? Het is overduidelijk dat hier geen specialist aan gewerkt heeft.Er valt echter niet te communiceren met BAX, men belooft mij telkens terug te bellen, maar daar komt niets van.Ik ben ten einde raad.Ik wil liefst van al mijn geld terug, want op dit bedrijf is niet te rekenen wanneer er beroep wordt gedaan op de garantie. Bij reparatie dient het toestel opnieuw in volledig werkende staat te zijn, wat dus niet het geval was.