Terug

Na reparatie meer stuk dan gemaakt

Opgelost Openbaar

Bax music

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Bax music

08/12/2020

Beste, op 26 juli bestelde ik een synthesizer bij BaxMusic.nl (Prophet REV2, 16 voice) ter waarde van 2000,- EUR.Eind oktober werkte die plots niet meer en mocht ik hem opsturen ter reparatie.Op vrijdag 27 november heb ik hem terug gekregen. Hij ging terug aan, maar dat was duidelijk alles wat de reparateur interesseerde. Het voorpaneel zat er niet goed op, een van de drukknoppen is stuk én de pitch- en modwheels werken niet meer.Er is met andere woorden aan geprutst en de reparatie werd niet door de fabrikant uitgevoerd, later bleek dit door BAX zelf te zijn uitgevoerd. Na meerdere telefoontjes zonder gevolg heb ik uiteindelijk (na 6 gesprekken met telkens een andere telefonist) iemand aan de lijn gekregen die begrip had voor mijn situatie en snapte dat ik bezorgd was dat er nog meer gebreken aan het licht zouden komen én dat het hier bovendien niet langer over fabricagefouten ging, maar om schade die door hen was toegebracht.De bediende zorgde ervoor dat ik hem in retour mocht sturen en ik een nieuwe in de plaats zou krijgen (zie bijgevoegde mail + factuur nieuw toestel).Nu kreeg ik afgelopen vrijdag een mail die bevestigt dat het toestel opnieuw bij hen is, maar na een telefoontje blijkt dat ze hem nu tóch weer zelf gaan repareren! Hoewel ik héél duidelijk gezegd heb dat ik hem niet nog eens door hen wil laten repareren. Is het eigenlijk wel normaal dat zij er zelf aan gaan prutsen? Het is overduidelijk dat hier geen specialist aan gewerkt heeft.Er valt echter niet te communiceren met BAX, men belooft mij telkens terug te bellen, maar daar komt niets van.Ik ben ten einde raad.Ik wil liefst van al mijn geld terug, want op dit bedrijf is niet te rekenen wanneer er beroep wordt gedaan op de garantie. Bij reparatie dient het toestel opnieuw in volledig werkende staat te zijn, wat dus niet het geval was.

Berichten (4)

Bax music

Naar: L. P.

08/12/2020

Beste Levi,Bedankt voor je e-mail.Wat een vervelende situatie. Ik kan je frustratie helemaal begrijpen.Mijn excuses voor de laconieke wijze waarop de synth weer terug is geleverd bij je. Aangezien je nog ruimschoots in de garantie zit, moet deze weer zoals nieuw bij jou terug komen.Op dit moment gaat er een specialist naar kijken om te kijken wat er allemaal mis is gegaan. Een collega heeft jouw eerdere mail ook doorgezet naar de afdeling en zij weten wat er nu allemaal mee mis is.Uiteraard zullen wij zorgen dat de synth deze keer goed wordt gerepareerd. Mochten wij onderdelen missen of de reparatie niet kunnen uitvoeren, dan sturen wij deze alsnog naar de leverancier.Houd even je e-mail in de gaten en dan komt het goed. Mocht je verdere vragen hebben, laat het gerust weten.Met vriendelijke groet,Jelle Bax Music Olympiastraat 2-4 4462 GG Goes Tel NL: (+31)(0)113 212703 Tel BE: (+32)(0)3 6052226 Fax: (+31)(0)113 252203 helpdesk@bax-shop.nl s:www.bax-shop.nl Voor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen. Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. - Ons referentienummer: Bax:12753636 - - Ons referentienummer: Bax:12753636 -

L. P.

Naar: Bax music

08/12/2020

Beste,Het kan gewoon niet dat jullie het toestel beschadigen en doen alsof dit een standaard reparatie binnen garantie is.DIT GAAT NIET OM EEN FABRICAGEFOUT!Er werd zeer onzorgvuldig mee omgegaan, het is een duur toestel en ik maak me zorgen dat er meer problemen aan het licht zullen komen.Ik heb het toestel terug gestuurd omdat mij een nieuw toestel beloofd werd (zie bijgevoegde mail). Ik heb expliciet vermeld dat dit de enige voorwaarde is waaronder ik hem nog eens zou opsturen, want anders zou ik ermee naar een SPECIALIST gegaan zijn. Ik ben voorgelogen!Ik wil een nieuw toestel of mijn geld terug, dit is absoluut géén service!

L. P.

Naar: Bax music

15/12/2020

Beste,Ik heb het product zonet terug in ontvangst mogen nemen en tot mijn grote verbazing is er niets veranderd.Het toestel is exact hetzelfde zoals hoe het hier vertrokken is hoewel het volgens jullie gerepareerd is.Dit kan echt niet meer!Je zou denken dat jullie er in een dergelijk geval toch echt zeker van zouden willen zijn dat alles naar behoren gerepareerd is ("Uiteraard zullen wij zorgen dat de synth deze keer goed wordt gerepareerd."), maar dat was dus niet het geval.Wederom, dit gaat om schade die jullie hebben veroorzaakt en blijkbaar niet gerepareerd krijgen.De enige correcte manier om dit af te handelen is om het toestel om te ruilen.Levi Parent

Bax music

Naar: L. P.

16/12/2020

Beste Levi,Bedankt voor je bericht,Jammer dat het niet vloeiend gaat, je wilt zo'n mooie synth wel goed werkend natuurlijk!We hebben natuurlijk extra aandacht besteed aan je reparatie toen deze terugkwam, nadat er de onekking was dat inderdaad de Pitch en Mod wheels niet goed aangesloten waren is deze goed getest. Het paneel zat er toen goed op.De toetsenspecialist heeft gesteld dat de reparatie goed gelukt is, hier vertrouw ik dus op.Jammer dat hij toch niet goed werkend bij je thuis is.Wanneer je deze retour stuurt voor nogmaals een reparatie, gaan we in overleg met de specialist en de retour afdeling om te kijken wat er aan de hand is, en kijken we of er een omruiling gerechtvaardigd is.Ik vertrouw er op je zo voldoende te hebben gea¯nformeerd, als er verdere vragen zijn hoor ik het graag van je terug.Met vriendelijke groet,Danny Bax Music Olympiastraat 2-4 4462 GG Goes Tel NL: (+31)(0)113 212703 Tel BE: (+32)(0)3 6052226 Fax: (+31)(0)113 252203 helpdesk@bax-shop.nl s:www.bax-shop.nl Voor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen. Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. - Ons referentienummer: Bax:13029989 - - Ons referentienummer: Bax:13029989 -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform