Terug

Na bijna 3 maand nog steeds niet afgewerkt + geen enkel nieuws meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: eggo

02/10/2023

Beste,Op 1 april 2023 bestelden wij bij Eggo Mechelen een dressing op maat. We betaalden toen een voorschot van €1.965,00 en de plaatsingsdatum was pas voorzien voor 13 juli 2023. Begin juli was de levering van het materiaal gepland en kort daarvoor werden we gecontacteerd met aanmaning tot betaling van het saldo van €4.229,90 (totaalbedrag van €6.194,90 dus voldaan nog voor levering en plaatsing). Tijdens de (gedeeltelijke) plaatsing op 13 juli merkt de plaatser dat een plank beschadigd is en kan dus niet verder met de afwerking van de maatkasten. Dit stuk moest opnieuw besteld worden en de afwerking zou dus verplaatst worden naar een later tijdstip. De dressing is dus maar voor de helft afgewerkt. Sindsdien is alle correspondentie opgehouden. We kregen als laatste bericht van de winkel dat de afwerking voorzien was voor eind september. Op basis van deze informatie contacteerde ik rechstreeks de zelfstandige plaatser, want de winkel of de verkoper contacteren is onmogelijk. Hij liet me weten dat het bestelde stuk nog niet was toegekomen en dat hij zich overigens ook moet laten opereren en de afwerking dus zal overgedragen worden naar een andere plaatser. We zijn vandaag bijna 3 maanden verder en we hebben van Eggo niets meer mogen vernemen. We weten dus niet wanneer de afwerking zal plaatsvinden, we weten niet wie het zal afwerken en we weten niets over de levering van het vervangende stuk. Wij kunnen ons moeilijk inbeelden dat een plank dat vanuit Nederland moet komen 3 maanden op zich moet laten wachten. Zeker voor een producent als Noteborn dat een gigantisch netwerk van distributeurs heeft door gans Europa (onze plank zou van bij hen komen). Intussen is onze ruimte volledig onbruikbaar en fungeert onze dressing als opslagruimte voor planken en dozen. De dressing is open en in het verlengde van onze slaapkamer. We zijn het dus ook meer dan beu om dagelijks te moeten slalomen tussen de rommel om onze slaapkamer te kunnen bereiken.We zijn ook van mening dat na betaling van een stevige factuur van €6.000,00, wij minstens recht hebben op informatie. Toen het was om de betaling op te eisen waren jullie meer dan pro-actief. Eens dat de factuur voldaan is laten jullie de klant als een baksteen vallen. Deze gang van zaken is minstens schandalig te noemen. Wij zitten hier maar eindeloos te wachten en te gissen. Ons geduld is op en wij verwachten snel een oplossing en een schadevergoeding voor het ongemak. In bijlage vindt u foto's van hoe de situatie is achtergebleven sinds 13 juli.

Berichten (2)

eggo

Naar: L. M.

03/10/2023

Beste heer Mallaci,Ik bevestig u de ontvangst van uw klacht die al mijn attentie heeft weerhouden.Het spijt me zeer te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Onze ambitie is om al onze klanten een onberispelijke service te bieden.Bij het lezen van de verschillende problemen die u ons hebt meegedeeld, stel ik vast dat wij deze ambitie niet hebben waargemaakt.Hiervoor bied ik u namens Eggo onze welgemeende verontschuldigingen aan.Sta me toe uw dossier te analyseren en contact op te nemen met mijn collega's.Ik kom snel naar u terug met een concreet antwoord en een voorstel tot oplossing.Ik blijf ter beschikking indien u verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

eggo

Naar: L. M.

17/10/2023

Beste heer Mallaci,Wij hebben een interventie uitgevoerd op 16/10 voor uw dressing.Er staat op het rapport dat er nog een plafonddichting moet gedaan worden door onze plaatser, hij heeft als datum 25/10 weerhouden.Moest deze datum niet passen voor u, kan u naar mij terugkomen en dan kunnen we een andere datum kiezen.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform