Na 4 maand nog steeds geen terugbetaling.
Svenlars
Start een klachtAard van probleem:
AndereKlacht
M. V.
Naar: Svenlars
Beste,Op 18 maart bestelde ik 2 artikels met bestelnummer 26646 welke onmiddellijk werden betaald. De levertijd bedroeg 1-3 dagen. Toen ik na een week nog niets had vernomen nam ik contact op met de klantenservice. Deze verzekerde me dat het nog die week geleverd ging worden, echter bleek dit niet te kloppen. 30 maart nam ik opnieuw contact, toen zeiden ze me dat het binnen de 2 weken geleverd ging worden, ik ben geduldig gebleven gezien ik reeds betaald had maar nadat ik 14 april nog steeds niets had gehoord heb ik een annulatie aangevraagd. Deze werd mij ook via chat bevestigd ( deze chats werden allemaal automatisch opgeslagen ). Gezien ik bevestiging kreeg heb ik meteen bij een ander bedrijf dezelfde bestelling gedaan en heb ik deze daags nadien aangekregen. Op dat moment kreeg ik ook net bericht van Svenlars dat mijn artikel alsnog geleverd ging worden. Ik heb meteen contact opgenomen maar ze konden niets meer doen. Ik moest het (enorm zwaar ( buitenmeubilair) artikel maar dan gewoon terugsturen nadat ik het ontvangen had, dan zou ik mijn geld binnen de 10 dagen terugkrijgen. Ik heb dit dan ook meteen gedaan. Let de tracking code heb ik ook kunnen zien dat dit correct is geleverd geweest, gezien de verpakking nooit open is geweest zn rechtstreeks naar Svenlars werd teruggestuurd was dit uiteraard ook compleet intact. Na meerdere berichten op 9 mei, 13 mei, 16 mei, 18 mei, 19 mei, 31 mei heb ik nog steeds geen antwoord omtrent mijn terugbetaling gekregen. Ik heb dan contact opgenomen met Testaankoop waarop Svenlars eindelijke reageerde. Op 2 juni werd mij beloofd dat dit zo snel mogelijk opgelost ging worden maar helaas.. Opnieuw meermaals contact ghad op 8 juni, 15 juni, 16 juni, 17 juni en 27 juni maar zonder oplossing. Uiteindelijk dan via mail op 12 juli een herinneringsmail met brief verstuurd met een betalingsherinnering, met op 19 juli opnieuw een herinneringsmail van diezelfde betalingsherinnering maar nog altijd geen respons.Het gaat over €435 en €12,95 betaalde verzendingskosten waar ik nog steeds niets van gezien heb. De klantendienst is compleet onbereikbaar en ze adverteren ook met een goede score van 4.3 op trustpilot echter blijkt dit in realiteit amper een 2 te zijn, wat ook genoeg verklaard.Graag zou ik zo snel mogelijk van dit gedoe af willen zijn en mijn geld willen terugkrijgen.
Berichten (17)
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Bij deze de bevestiging dat uw bericht in goede orde is aangekomen. U kunt in twee werkdagen reactie van ons verwachten.Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw bericht hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OELMG-WVEP8]
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte.-------------------------------------------------Klachtenbox, 16 aug. 2022 01::20 GMT-11 --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OELMG-WVEP8]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OELMG-WVEP8]
M. V.
Naar: Svenlars
Beste Svenlars,Jullie hebben sinds eind juni op geen enkele mail nog gereageerd en ik betwijfel dat jullie 'actief' met de terugbetaling bezig zijn gezien het volgens jullie, 1-2 werkdagen zou duren, en dat 4 maand geleden. Ik zou graag een concreet antwoord willen en geen gestandaardiseerd robot antwoord aub.
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Bij deze de bevestiging dat uw bericht in goede orde is aangekomen. U kunt in twee werkdagen reactie van ons verwachten.Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw bericht hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OGODQ-7QYL2]
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte.-------------------------------------------------Klachtenbox, 18 aug. 2022 20::57 GMT-11 --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OGODQ-7QYL2]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OGODQ-7QYL2]
M. V.
Naar: Svenlars
Beste,Dit is het identieke antwoord als op 18 augustus..
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Bij deze de bevestiging dat uw bericht in goede orde is aangekomen. U kunt in twee werkdagen reactie van ons verwachten.Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw bericht hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3QZG7Q-0ZYEM]
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte.-------------------------------------------------Klachtenbox, 22 aug. 2022 08::17 GMT-11 --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3QZG7Q-0ZYEM]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3QZG7Q-0ZYEM]
M. V.
Naar: Svenlars
Beste,Nogmaals het identieke antwoord. Ik denk dat er helaas geen mensen werken bij SvenLars.
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Bij deze de bevestiging dat uw bericht in goede orde is aangekomen. U kunt in twee werkdagen reactie van ons verwachten.Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw bericht hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[KZMQEL-MXKZQ]
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte.-------------------------------------------------Klachtenbox, 24 aug. 2022 20::24 GMT-11 --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[KZMQEL-MXKZQ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[KZMQEL-MXKZQ]
M. V.
Naar: Svenlars
Beste SvenLars,Dit is nogmaals hetzelfde antwoord. Graag een effectief persoon aannemen voor klachten ipv een robot.Mgv,Michelle Verelst
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Bij deze de bevestiging dat uw bericht in goede orde is aangekomen. U kunt in twee werkdagen reactie van ons verwachten.Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw bericht hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3QRPZO-7XGD0]
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte.-------------------------------------------------Klachtenbox, 13 sep. 2022 09:01 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3QRPZO-7XGD0]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3QRPZO-7XGD0]
M. V.
Naar: Svenlars
Beste,Ik wacht nog steeds op zogenaamd "contact".
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Bij deze de bevestiging dat uw bericht in goede orde is aangekomen. U kunt in twee werkdagen reactie van ons verwachten.Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw bericht hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OQ6P3-689X8]
Svenlars
Naar: M. V.
Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak. We houden u op de hoogte.-------------------------------------------------Klachtenbox, 11 okt. 2022 14:34 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OQ6P3-689X8]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[7OQ6P3-689X8]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten