op 03/09/18 heb ik een onderdeel voor onze winkel frigo aangekocht bij Klimaat-toaal. Ik heb diezelfde dag het aankoopbedrag over gemaakt op de bankrekening van Klimaat-totaal. Ik heb vooraf ook telefonisch contact opgenomen met de zaakvoerder (Remco Welleman) om na te vragen of hij het desbetreffende wisselstuk in voorraad had en ik heb hem ook vermeld dat het heel dringend was. Klimaat-totaal heeft mij per mail bevestigd dat de bestelling verzonden wordt zodra de vooruitbetaling is uitgevoerd. Van die betaling heb ik nog diezelfde dag een afschrift bezorgd aan Klimaat-totaal. Inmiddels heb ik heb reeds 5 maal telefonisch contact op genomen ,echter zonder resultaat. Tevens heb ik mijn beklag overgemaakt via mail , zonder antwoord. Om een oplossing te bieden heb ik vorige week een frigo installatie moeten huren om onze verswaren te koelen , en heb ik het desbetreffende wisselstuk opnieuw aangekocht bij een lokale handelaar. Let wel , voor de helft van de prijs !!Hiermee is mijn probleem opgelost, maar heb ik hierbij nog niet mijn geld terug.