Terug

MyHeritage abonnement automatisch gestart nog voor gebruik kon worden gemaakt van de proefperiode

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MyHeritage

01/06/2024

Beste,ik bestelde de DNA-kit en wou, aan de hand van de resultaten, de functionaliteit in de proefperiode bekijken en beslissen of ik het de hoge prijs waard vond. (waar de proefperiode uiteraard voor dient). Nu heb ik nog geen resultaten maar werd ik inmiddels bijna 200 euro aangerekend (ookal van mijn rekening gegaan) voor een jaarabonnement. Ik wacht dus nog steeds op de DNA resultaten... Ik heb op geen enkel ogenblik kunnen genieten van de proefperiode en voel me hierdoor zwaar bedot.Ik had inmiddels onderstaande mail verstuurd:On Sunday, May 26, 2024, 1:30 AM AC wrote:Beste,Ik had graag een annulatie aangevraagd van het abonnement dat gisteren werd aangerekend. Ik heb nog geen enkel resultaat kunnen ontvangen tijdens de proefperiode aangezien mijn DNA staal nog in het labo wordt behandeld. Ik zie graag af van een aankoop van een dienst na een proefperiode waar ik nog geeneens heb kunnen proeven. Ik hoop dat U begrijpt dat dit een enorm zware financiële pil is om te slikken maar indien ik tevreden zou zijn met Uw diensten had ik sowieso overgegaan tot de aankoop van een abonnement, zoals ik nog andere digitale aankopen van aanzienlijke bedragen heb gedaan bij andere bedrijven wanneer ik tevreden ben met diens diensten. Maar op dit moment voel ik mij een beetje bedrogen aangezien ik nog helemaal niks heb kunnen testen. Ik dacht dat de proefperiode zou starten vanaf het moment dat ik de DNA-resultaten ontving. Ik bedank U alvast voor Uw tijd om deze mail door te nemen en om Uw energie om samen tot een oplossing te komen.Mvg,AC-----------------------------------------------------------Het antwoord, een automatisch gegenereerde mail:MyHeritage Support [billing-support@myheritage.com]zo 26 mei, 03:30 (6 dagen geleden)aan mijBeste AC,Dank u voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw abonnement wilt opzeggen.U kunt dit eenvoudig zelf doen door hier te klikken en de eenvoudige instructies daar te volgen.MyHeritage brengt voortdurend nieuwe functies uit en voegt meer historische gegevens toe om gebruikers zoals u te helpen bij uw familiegeschiedenisonderzoek. Ik moedig je aan om op de hoogte te blijven door onze blog te volgen, en ik hoop je snel weer te zien op MyHeritage.Met vriendelijke groeten,JennyMyHeritage-ondersteuningsteam-------------------------------------------------------------Graag had ik mijn geld teruggezien want op basis van deze eerste indruk en de manier waarop mensen om de tuin worden geleid kan ik geen vertrouwen in een bedrijf stellen.Mvg,AC

Berichten (1)

MyHeritage

Naar: A. C.

11/06/2024

Dear Customer,Thank you for contacting us. I’m Judit from the MyHeritage Billing Department, and I’m happy to assist you.I understand that you requested to cancel the subscription for Mr. Arun Coryn.As per your request, I have issued a full refund for the subscription. The amount should appear in the user's bank account within the next few business days.Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly the bank processes the transaction.If there is anything else I can assist you with, please let me know.Kind regards, JuditMyHeritage Support team On Saturday, June 1, 2024, 10:21 PM klachtenbox+202406011920590NM@test-aankoop.be wrote:Klacht - MyHeritage abonnement automatisch gestart nog voor gebruik kon worden gemaakt van de proefperiode - (CPTBE02022226-67)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform