Beste test-aankoop,Hieronderaan vindt u het antwoord dat naar meneer Van Den Eynde werd gestuurd. Gezien de leeftijd en de kilometerstand van het voertuig, kunnen we niet commercieel ingrijpen. Wij danken u bij voorbaat voor uw begripIsmael RIFAIKlantendienst Renault-----------------------------------Geachte meneer VAN DEN EYNDE,Naar aanleiding van uw telefonisch oproep van 12 maart laatstleden, stuur ik u hierbij een mail.Eerst en vooral zou ik u willen meedelen dat ik de euvels die u ervaren heeft met uw Renault MEGANE met chassisnummer VF1KZ110648158017 ten zeerste betreuren. Desondanks dien ik u te verwijzen naar waarborgperiode. Deze verlengde waarborg is sinds december 2014 niet meer van toepassing.Hoewel ik begrijp dat een eventuele herstelling aan de wagen buiten deze waarborgperiode niet gewenst is, valt een dergelijke interventie echter nooit helemaal uit te sluiten of te voorzien. Het kan echter geen verplichting zijn dat RENAULT een dergelijke herstelling geheel of gedeeltelijk voor haar rekening neemt.Na het bekijken van dit dossier ben ik tot de conclusie gekomen dat ik helaas niet in de mogelijkheid ben een commerciële tussenkomst te bieden in de herstellingskosten van uw wagen gezien de leeftijd van uw wagen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Ismaël RIFAÏCustomer support region advisorRENAULT BELUXCustomer DirectionChaussée de Mons - Bergensesteenweg 281 1070 Anderlecht Tel. +32 2 334 76 57www.renault.be - www.myrenault.be - www.dacia.be - www.renault-multimedia.comMet vriendelijke groeten,Cordialement,Ismaël RIFAÏCustomer support region advisorRENAULT BELUXCustomer DirectionChaussée de Mons - Bergensesteenweg 281 1070 Anderlecht Tel. +32 2 334 76 57www.renault.be - www.myrenault.be - www.dacia.be - www.renault-multimedia.comref:_00D206IKR._500672Ig1AX:ref