Mevrouw, Mijnheer,Mijn Renault Kangoo met chassisnr: VF1KW14B358855841 werd geleverd 20 oktober 2017.Het is een aangepaste wagen met gas en rem aan het stuur.Heeft momenteel 43.000 km op de teller.Nog in de garantieperiode meldde ik al dat de wagen af en toe trilde. In de garage kon men niets constateren en het werd ook niet opgetekend.Begin 2020 werd de trilling objectief ook door garage (Mahy Lokeren)vastgesteld. Ondertussen werd deze garage anderhalf jaar geleden overgenomen door Groep Valckenier .Trillen werd met de tijd erger. Telkens bij overschakelen transmissie. Vorig jaar in juli update software gedaan (leek iets beter en was 100 € armer). Daarna terug verslechtering. Nooit kon men zeggen, (of wilde men het niet zeggen?) wat er in feite aan de hand was. Nu trilt de wagen bij overschakelen op ongeveer een snelheid van 40, 70 en 90 km/u + vermogensverlies (houd in bij gas geven). 3 weken geleden was het zo erg op de autostrade dat ik die weg zelfs niet meer durf te nemen. Ik wilde een vrachtwagen inhalen, de auto bleef hangen en trilde hevig gedurende 4 sec. Verdere afstanden rijden is na dit voorval uitgesloten.Ook bij het oversteken van een baan moet ik extra opletten voor het blijven hangen van de wagen.Ik ga vorige week , 13 juli bij Valckenier Lokeren. Daar weet men mij koudweg te vertellen dat het de motor is die niet goed is, dat men dat al 3 jaar weet en dat daar niets aan te doen is. Dat er vele wagens zijn met dat probleem en dat deze motor ook al 3 jaar niet meer geplaatst wordt.Maar mijn garantie is om en daar zal Renault niets meer aan doen. Naar gereden kilometers wordt niet gekeken.KOUDE DOUCHE, dat kan ik wel zeggen. Mij werd in elk geval NOOIT iets gezegd van bestaande motorproblemen.Bij wijze van experiment plaatste men nu (de 13de juli) een loze nokkenasversteller (wat dat ook mag zijn) Terug 100 € armer. Ik reed van de parking en na 50 meter had ik al terug prijs, geen verandering dus.Ik ben als rolstoelgebruiker afhankelijk van mijn wagen, ik rijd zelf, ik heb een elektrische rolstoel achterin die ik niet zomaar in iemand anders wagen krijg.Ik zit dus blok. Dit alles omdat de garagisten mij koudweg 2,5 jaar lang voorgelogen hebben over de oorzaak van het probleem. Een gekend motorprobleem bij o.a mijn kangoo. Er blijken nog vele gedupeerden met dit probleem te zijn?In elk geval heb ik meerdere keren gevraagd in Lokeren hogerhand te contacteren als ze zelf niets konden vinden.Ik kan u ook al zeggen dat de aanpassing er niets mee te maken heeft. Het gas-en remsysteem, geplaatst door de firma Trapmann in Deurne heeft geen enkele invloed op de electronica en/of de motor van het voertuig.Zowel de gas-als remhendel zijn een mechanische overbrugging vanuit het stuur rechtstreeks op het gas-en rempedaal. Dit heb ik in een getekende verklaring van hen. Ik wil absoluut dat hier een heel snelle oplossing voor gevonden wordt. Hetzij volledige herstelling van mijn wagen, (geen lapmiddelen) hetzij een eerlijke vergoeding zodat ik een nieuwe wagen kan aankopen.Houd er rekening mee dat ik op dit moment ook mijn onafhankelijkheid kwijt ben en aangewezen ben op de hulp van anderen voor wat betreft verplaatsing met de wagen + het feit dat mijn elektrische rolstoel niet meer mee kan, mijn manuele rolstoel moet geduwd worden door derden, dat kan ik niet zelf.Ingesloten: 1 en 2) aankoopfactuur wagen, 3 en 7) factuur 13 juli 22 valckenier Lokeren, getekende verklaring aanpassing firma Trapmann, 8) afschrift eigen garantiebeleid Renault voor verborgen gebreken.GRAAG DRINGEND ANTWOORD