Terug

Monitoring PV-installatie

Opgelost Openbaar

Berrentec

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Berrentec

08/06/2016

We hebben deelgenomen aan de groepsaankoop voor zonnepanelen via de provincie Antwerpen. Onze installatie werd 1 juli 2015 geplaatst. Er werd toen geen wifi-module geinstalleerd die de opbrengst van de panelen bijhoudt via een APP. Voor de module diende ik telefonisch contact op te nemen met Berrentec voor de verdere afhandeling.Na meerdere telefoontjes (gedurende nu ondertussen 11maanden) is het nog steeds niet gelukt om iemand aan de telefoon te krijgen die me verder kan helpen. Zelfs op mijn emails krijg ik geen gehoor.Ik ben het nu grondig beu om aan het lijntje gehouden te worden. De vrouw aan de telefoon verbind me zogezegd telkens door met een collega. Na 10 minuten wachttijd kom ik steeds terug bij dezelfde telefoniste. De vrouw weet me telkens te vertellen dat onze installatie dateert van de voorgaande groepsaankoop en dat ze nu werken met nieuwe omvormers. Na tal van loze beloftes om het probleem binnen de firma aan te kaarten en me op de hoogte te houden ben ik genoodzaakt om de hulp van Test Aankoop in te schakelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform