Terug

mondmaskers - problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Selecta Belgium NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Selecta Belgium NV

11/07/2020

Beste,Op dinsdag 12 mei om 9u30 heb ik mondmaskers willen kopen uit het automaat van Selecta Belgium NV met nummer 62857 aan het Zuidstation in Brussel – kant van het Victor Hortaplein.Ik heb 6 euro betaald maar het toestel blokkeerde en er vielen geen mondmaskers naar beneden. De mondmaskers bleven haperen in de ringen.Mijn geld kreeg ik ook niet terug. Als ik op de knok duwde, kwam er een melding “hors service”. Een veiligheidsagent van Securail heeft geprobeerd me te helpen maar bij hem lukte het ook niet. Hij zei me dat ik niet de eerste klant was met dit probleem aan uw automaat. Ik heb foto's genomen van de display waarop u kan zien dat ik 6 euro betaald heb.Ik heb nadien verschillende keren telefonisch contact gehad met uw bedrijf en telkens werd mij gezegd dat mijn geld snel terugbetaald zou worden. We zijn nu twee maand verder en tot op vandaag heb ik nog niets ontvangen.Ik heb meerdere emails verstuurd naar uw bedrijf met de nodige bewijzen in bijlage maar deze zijn tot op heden onbeantwoord gebleven.Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen.Bedankt

Berichten (3)

Selecta Belgium NV

Naar: C. C.

22/07/2020

BesteWij laten het automaat nakijkenU mag bijgaand document invullen voor terugbetalingVrgr.Annick

C. C.

Naar: Selecta Belgium NV

15/08/2020

Beste mevrouw Annick,Op 27 juli heb ik het document voor terugbetaling ingevuld en teruggestuurd naar het emailadres operating@pelicanrouge.be. Tot op heden heb ik het bedrag nog niet ontvangen.Kunt u dit nakijken en het nodige doen aub? BedanktVriendelijke groetenCindy Claeys

Selecta Belgium NV

Naar: C. C.

26/08/2020

Beste,Hierbij bevestiging dat wij uw verzoek tot terugbetaling hebben ontvangen, de betaling naar uw rekeningnummer wordt uitgevoerd binnen de 7 dagen.Onze excuses voor de vertraging. Door de Covid-crisis werken wij met een zeer beperkte bezetting.Met vriendelijke groeten, Salutations distinguées, Kind regardsAccountingSelecta Belgium nv/saIndustrieweg 10aB-2850 BoomEmail: cashrefund.be@selecta.comwww.selecta.beVan: Operating-belgium OperatingBE@selecta.comVerzonden: dinsdag 25 augustus 2020 21:12Aan: Accounting AccountingBE@selecta.comOnderwerp: FW: HERINNERING - Klacht: mondmaskers - problemen met terugbetaling - (CPTBE00974230-59)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform