Terug

mogelijk onvolledige levering

Opgelost Openbaar

DEKKER WATERSPORT

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. S.

Naar: DEKKER WATERSPORT

03/04/2025

Op 23 januari 2025 ontving ik via factuur 138513 uw levering van het Garmin GMI Wired Start Pack 52 (artikelnummer 010-01248-80), besteld onder referentie Web: 79685. Op 2 april stelde ik bij het openen en installeren van het pakket vast dat een deel van de mastkabel eindigt in drie losse draadjes. Hoe deze correct op de hardware aangesloten moeten worden, is mij niet duidelijk. Kunt u mij hierover duidelijkheid verschaffen? Volgens mijn opzoekingen zou de kabel mogelijk voorzien moeten zijn van een connector voor aansluiting op de GND 10. Ik verzoek u vriendelijk te controleren of de levering volledig is gebeurd en mij kosteloos de correcte kabel met connector na te sturen, of contact met mij op te nemen om tot een passende oplossing te komen.

Berichten (1)

J. S.

Naar: DEKKER WATERSPORT

04/04/2025

Onderwerp: Ontbrekende connector Garmin GMI Wired Start Pack 52 - verzoek tot oplossing Geachte heer Prins, Dank voor uw reactie. U stelt dat de 7-pins connector voor de Garmin gWind-kabel, samen met een klein steeksleuteltje, bij levering in de doos aanwezig was. Omdat mijn boot zich in Veere (Nederland) bevindt, heb ik opnieuw contact opgenomen met de persoon die mij heeft geholpen bij de installatie van het systeem. Hij is ter plaatse in de boot gaan kijken om elke twijfel uit te sluiten en bevestigt formeel dat dit onderdeel niet werd aangetroffen. Ik heb als klant betaald voor een volledig werkend systeem, waarin deze connector standaard voorzien is volgens de productspecificaties van Garmin. Dat dit essentieel onderdeel ontbreekt, maakt de installatie van het systeem onmogelijk en betekent dat het product niet conform is geleverd. Als deze connector werkelijk deel zou moeten uitmaken van de verpakking, zoals u stelt, dan is het voor mij evident dat u dit kosteloos dient na te leveren. Ik ben niet bereid om een tweede keer te betalen voor iets dat integraal deel uitmaakt van het aangekochte pakket. Overeenkomstig de Europese Richtlijn 2019/771 betreffende consumentenkoop, en de Belgische regelgeving inzake verkoop op afstand (Boek VI WER), heb ik als consument recht op een volledig en conform product. Bij gebrek aan essentiële onderdelen rust op u als verkoper de plicht om dit kosteloos recht te zetten. Ik verzoek u dan ook vriendelijk, maar dringend, om binnen korte termijn een passende oplossing te bieden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform