Terug

mobiliteitsgarantie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

13/09/2023

Mijn Mercedes-voertuig kreeg panne in Frankrijk op 19/04/2023, de dag voor onze terugreis na contact met de Mobilo-centrale (kopie bijgevoegd) werd het (gratis) weggesleept naar de dichtstbijzijnde M-garage (op 84.4km) 's avonds kon mijn auto ophalen met de taxi (factuur bijgevoegd) weliswaar na sluitingsuur van de garage (na 19.00h) en moest ik een klaarliggende factuur van 151.45€ (kopie bijgevoegd): 1.45€ boven het toegelaten plafond omdat ook een zogezegd kapot lampje vervangen was. Op mijn dashbord display was van dit mankement echter voordien niets aangegeven, dus ben ik van mening dat deze reparatie doelbewust is gebeurd om de clausule van de 150€ te omzeilen. Contact achteraf met mijn M-garage leverde niets op...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform