Beste,
Op 4 oktober heb ik een jas aangekocht via www.maisonmuse.nl.
De website leek me in orde, gratis verzending met Post NL, ze tonen reviews, de website ziet er goed uit, de kleren zien er goed uit.
Ze beloven 'voor 23u besteld, volgende dag verzonden'.
Ze beloven een verzendtijd tussen 6 a 10 dagen.
Ze beloven een 60 dagen retourgarantie.
Na het bestellen van de jas heb ik meteen een order confirmatie ontvangen en nadien een bevestiging van verzending. Dan was het 5 dagen stil.
Nadat ik contact zocht met hen werd het weer in gang gezet.
Toen zag ik in de tracking 'international airport' staan en had ik door dat ik niet bij een Nederlands bedrijf aangekocht heb.
Op 20 oktober heb ik de goederen ontvangen en meteen nagekeken.
De kwaliteit is extreem slecht, ze hebben de goedkoopste plastiek gebruikt en de teddy voering is extreem dun enb lijft aan je kleren plakken. Op de voering zijn ook bruine plekken (verf of zelfs brandplekken?!). Deze jas is maar €10 waard & geen €80.
Ik heb de site meteen gecontacteerd en gevraagd om een retourlabel door te sturen.
Ze hebben dan foto's gevraagd van de plekken en die heb ik doorgestuurd en nogmaals naar een retourlabel gevraagd.
Ze antwoordde dat ze retourneren willen vermijden en me extra korting willen geven en ze hebben dan ook gemeld dat het retourneren op mijn kosten is.
Ik heb dan gevraagd hoeveel dit kost. Op die mail reageerden ze dat ze liever een hogere korting geven dan te retourneren.
Ik heb nu nogmaals gezegd dat ik hun product niet hoef en een retourlabel wens.
Ik heb intussen het bedrijf op Trustpilot opgezocht (wat ik beter eerst had gedaan) en zag alle gelijkaardige commentaren zoals: oplichting, misleiding, slechte kwaliteit, item komt niet overeen met bestelling, geven geen retourlabel, retour moest naar Albanië gestuurd worden, retour is kwijt dus geen geld terug... Ik zag ook dat ze eerst een andere website hadden, nl. www.maison-muse.nl i.p.v. www.maisonmuse.nl. Die eerste site is niet meer actief en had dezelfde negatieve commentaren op Trust pilot.
Ik vrees nu dat ik aan het lijntje gehouden wordt en geen retourlabel zal ontvangen en dat ze misschien veel geld hiervoor van mijn betaald bedrag zullen afhouden.
Ik heb ook een klacht ingediend bij Wordline en ik hoop dat ze de betaling op mijn Visakaart kunnen tegenhouden.
Deze website zou op non-actief gezet moeten worden wegens misleiding. Als ik had geweten dat dit rechtstreeks van China verstuurd zou worden, dan had ik dit nooit besteld.