Terug

Misleiding

Opgelost Openbaar

trendisocializ.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

P. P.

Naar: trendisocializ.com

02/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 30 mei 2025 kocht ik op basis van de informatie die u mij gaf, via een link op FB een rugzak van het merk NorthFace online en betaalde ik er 1,95€ voor met mijn Mastercard. De dag nadien zag ik dat er ook 69,90€ was afgeschreven van mijn kredietkaart. Ik belde Argenta en ook worldonline. Zij deelden mij mee dat ik helemaal geen rugzak had gekocht maar een abonnement onderschreven had. Ik heb zelfs geen idee wat voor abonnement. Dit was niet wat u mij aanbood. Het was pure misleiding en fraude. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen de 10 dagen het bedrag van 71,85 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbewijs - Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform