Terug

misleiding

Closed Openbaar

propharma

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: propharma

18/03/2025

Uw klantennummer is: 2395344 Betreft: Uw annuleerverzoek na bestelling van twee keer een identiek proefpakket Geachte heer Baptist, Wij ontvingen uw mededeling waarin u aangeeft dat u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om, na ontvangst van een proefpakket, binnen 21 dagen vervolgzendingen te annuleren. Bij verwerking daarvan blijkt echter dat u reeds eerder (binnen een tijdsbestek van een jaar) een proefpakket met dezelfde soort supplementen heeft besteld. Dat eerdere proefpakket heeft u binnen de 21 dagen proeftijd geannuleerd en derhalve daar geen vervolgzendingen op ontvangen. Annuleerbeperking op herhaaldelijk aanvragen van proefpakketten. In onze verkoopvoorwaarden onder punt 2.5. hebben we echter als de volgende passage opgenomen: Aanvraag van een proefpakket op een specifiek adres is slechts eenmaal per jaartermijn toegestaan. De korting is dusdanig, dat we herhaaldelijk aanvragen van uitsluitend proefpakketten en het daarna annuleren van vervolgzendingen interpreteren als fraude. Indien u binnen de jaartermijn (gerekend vanaf de briefdatum van het eerste proefpakket) wederom een proefpakket van dezelfde soort aanvraagt en deze ook weer verzoekt te annuleren voor vervolgzendingen, zullen we dat niet honoreren. U kunt dus na ontvangst van uw tweede proefpakket binnen dat genoemde tijdsbestek de vervolgzending niet stopzetten. Wij gaan (op basis van deze regel) u dus een vervolgzendingen met voldoende voor 3 maanden toezenden. Bij deze bevestigen wij u wel, dat we (buiten de verplichte afname van deze ene vervolgzending) we verdere vervolgzendingen voor u automatisch zullen blokkeren. Dus na deze vervolgzending ontvangt u verder geen pakketten meer Hopend u voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groeten, Het Propharma team Mijn antwoord op propharma ik heb zelf geen proefpakket aangevraagd. jullie hebben een proefpakket aangeboden.Jullie hebben mij telefonisch gecontacteerd.Ik heb van jullie niets gevraagd. Ik heb enkel een aanbod van jullie aangenomen. Jullie hebben me dus misleid. Geen probleem. Ik stuur dit naar de economische inspectie en we zullen zien wie hier fraude pleegt. Verder gaat dit uiteraard ook urbi et orbi via testaankoop waar ik contact mee opneem en we zullen jullie misleidende verkoopspraktijken ernstig aan de kaak stellen. Ik maak er werk van dat velen eerst gaan nadenken voor ze nog producten bij jullie gaan bestellen. U hoort hier nog van via testaankoop. ik verwacht dus annulatie van het opgedrongen vervolgpakket Mvg Geert Baptist


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform