Terug

Misleiding voor afsluiten contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. B.

Naar: Cvneed

24/09/2024

Beste, Ik zou in de maand juli een abonnement hebben afgesloten voor een Cv op te stellen. Dit is niet het geval ik ben eind dit jaar op pensioen waarom zou ik dan een Cv nodig hebben. Op 09/09/2024 krijg ik een aanmaning waarop ik onmiddellijk een mail heb gedaan vermits ik geen contact kan opnemen per telefoon. Nooit heb ik enige bevestiging van afsluiting contract ontvangen per mail . De eerste mail en aanmaning die ik van hen ontving was op 09/09/2024 met reeds een verhoging van het bedrag. Ik heb hiervoor ook een schrijven op mijn adres ontvangen en ik heb daar onmiddellijk per aangetekend schrijven op gereageerd. Weer geen enkel antwoord. Nu krijg ik een aanmaning van 70 € maar ik heb nog steeds geen enkele reactie op mijn schrijven en mails ontvangen. Voor het annuleren van mijn abonnement moest ik me terug registreren dus als ik mij geregistreerd had had ik dit niet hoeven te doen. Graag uw hulp aub


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform