Terug

Misleiding onderhoud waterontharder

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: The Soft Water Company BVBA

24/10/2018

BesteTot onze spijt zijn wij echt niet tevreden over jullie geleverde diensten. Wij kochten vorig jaar ons huis waar een waterontharder staat, die twee jaar geleden werd onderhouden door jullie (en dus door de vorige eigenaar werd betaald). Daarom hebben wij opnieuw beroep gedaan op jullie diensten met het vertrouwen in jullie kennis en professionaliteit. Echter, nadat jullie technieker is langsgeweest, en na een telefonisch gesprek met jullie, constateren wij dat jullie ons hebben misleid. Het is misschien wel zo dat jullie dit soort zout niet kunnen leveren, maar het is heel erg spijtig dat dit niet werd opgemerkt én niet werd gecommuniceerd, één: vooraleer de technieker is langsgeweest (gezien de voorgeschiedenis), en twee: tijdens dat de technieker hier was. Uiteindelijk hebben wij voor 15 minuten werk een groot bedrag betaald. Nu wij met de échte zoutleverancier contact hebben opgenomen, weten wij dat enkel zij dit zout leveren en onderhoud bieden voor onze Minimax. Hoe komt het dat jullie dit niet gecommuniceerd hebben? Het is heel erg spijtig dit te moeten vaststellen en dat jullie niet de juiste informatie hebben gegeven. Dit is echt profiteren van de onwetende consument. Het is duidelijk dat wij geen beroep meer zullen doen op jullie diensten en jullie ook niet gaan aanbevelen bij onze vrienden en kennissen. Met vriendelijke groetenLies De Lange


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform