Terug

Misleiding klanten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: A.S. Adventure

31/10/2020

Ik ben een regelmatige/trouwe klant van a.s. Adventure. Afhankelijk van je aankopen ontvang je af en toe een waardebon. (shoppingbudget) Zo kreeg ik onlangs (okt 2020) een waardebon toegestuurd van 24 euro (zonder aankoopverplichting) of verhoogd naar 33 euro maar dan wel met een aankoop voor een minimumbedrag. Ik heb deze per post toegekregen op 09/10/2020.Ik stel echter op 09/102020 vast dat de bon maar geldig is t/m 05/10/2020!?Werd deze te laat verstuurd door a.s. Adventure of ligt de fout bij de post? (dit is door mij natuurlijk niet te achterhalen)Feit is dat ik gratis voor 24 euro iets kon kopen/bestellen bij a.s. Adventure en dit nu dus niet meer lukt.Normaal hou ik mij met zulke zaken niet bezig. Gelet dit de 2de maal op rij is dat dit zich voordoet wens ik dit wel kenbaar te maken aan jullie diensten.Vorige keer dat ik een shoppingbudget ontvangen heb is dit net op dezelfde manier verlopen. (zelfde bedrag en ook toegekregen na vervaldatum)Dat dit 2x aan de post zou liggen lijkt mij onwaarschijnlijk.Ik heb dezelfde dag nog (09/10) een mailtje gestuurd naar a.s. Adventure. Ik ging er van uit dat zulks simpel kan worden opgelost. (verlenging of nieuw shoppingbudget leek mij logisch voor een trouwe klant)Niet dus....Op 14/10 een 'standaard' mailtje terug ontvangen met vermelding dat die actieperiode voorbij is en ze daar niets meer aan kunnen doen.....Ondertussen is dat dus 2x 24 euro dat a.s. Adventure belooft aan een klant maar niet waarmaakt!Ik verfoei dergelijke handelspraktijken en voel mij dan ook bedrogen.De service (winkel Lier) en producten bij a.s. Adventure zijn steeds top waardoor ik dit dus ook niet zo goed begrijp.

Berichten (2)

A.S. Adventure

Naar: N. V.

31/10/2020

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleiding klanten - (CPTBE01086443-43)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen 24u een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 646068. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[7OWW5M-Y7OG]

A.S. Adventure

Naar: N. V.

03/11/2020

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleiding klanten - (CPTBE01086443-43)----------------------------------------------Irjen, 3 nov. 2020 14:48 CETBeste Nico,,Bedankt voor je bericht.Het shoppingbudget maakte deel uit van een actie, die liep van 02/09/2020 t.e.m. 05/10/2020.Jammer genoeg is het shoppingbudget na die datum niet meer bruikbaar.Voor deze actie werden per post 3 brieven verzonden. Op 02/09, 14/09 en 21/09. Vermoedelijk zijn deze brieven tussen het papier terecht gekomen.Het is jammer genoeg niet meer mogelijk om het Shopping budget in dit geval alsnog toe te kennen.Met vriendelijke groeten,Irjen----------------------------------------------Klachtenbox, 31 okt. 2020 23:46 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[7OWW5M-Y7OG] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[7OWW5M-Y7OG]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform