Terug

misleidende website

Opgelost Openbaar

C-HOTELS GROUP

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: C-HOTELS GROUP

02/04/2024

De website van SILT hotel is misleidend op verschillende punten.1. Ik boek een hotel met wellness en na de booking blijkt dat het wellnesscentrum nog niet operationeel is want nog onder constructie2. Bij de boeking werd misleidende informatie gegeven. Alle kamers worden geboekt zonder ontbijt.Flexibele boeking afgerond: 140 euroNiet aanpasbare boeking BREAKFAST EXCLUDED afgerond: 160 euroDe beschrijving was misleidend, ik dacht dat ik boekte inclusief ontbijt omdat de prijs voor een niet-opzegbare boeking hoger was dan die voor een flexibele boeking (die wel opgezegd kon worden). Bovendien worden de kamers zonder ontbijt gereserveerd. Het was dus absoluut niet logisch dat er stond BREAKFAST exCLUDED. Ik las inCLUDED op basis van het voorgaande. Volgens mij stond er. ook INCLUDED toen ik de website de eerste keer bekeek maar dat kan ik niet meer nagaan.Toen ik tenslotte ging boeken stond er EXCLUDED. Er was dan een derde optie bijgekomen voor afgerond 190€ BREAKFAST PROMOTIE.Ik rapporteerde dit probleem en vroeg om de boeking aan te passen naar de BREAKFAST promotie omdat dat mijn bedoeling was. Ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord, enkel dat de boeking niet meer kon aangepast worden.3. Op de website kan ik nergens de gegevens van de vennootschap vinden die ik nodig heb om een klacht bij de economische inspectie in te dienen.

Berichten (2)

C-HOTELS GROUP

Naar: M. C.

03/04/2024

Geacht heer/mevrouw,Wij hebben intussen de reservatie van mijnheer Cornelissen aangepast.De prijzen waar mijnheer om vroeg zijn ook gegeven aan de klant.Het heeft even geduurd voor wij konden antwoorden naar mijnheer Cornelissen.Wij zijn iets meer dan een week open en lopen achter met de mails door de vele aanvragen.De meeste klanten hebben geen probleem met het juist inboeken van de reservatie.Wij hebben de website bekeken en we begrijpen de verwarring.Daarom maken we er ook geen probleem van gemaakt om mijnheer Cornelissen zijn reservatie aan te passen.Vriendelijke groeten Sincères salutations Kind regardsZeedijk 117 B 8430 Middelkerke T 059 46 47 48WebsiteFacebook Instagram Just a perfect stay

M. C.

Naar: C-HOTELS GROUP

03/04/2024

Bedankt om het op te lossen. Wel spijtig dat ik daarvoor een klacht via testaankoop moet sturen en dat jullie niet reageerden op mijn eigen mails.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform