Terug

Misleidende website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Huyz

06/02/2024

Beste,Ik probeerde reeds op persoonlijke titel met u in contact te komen aangaande uw misleidende website via de mail van 11 januari 2024. Helaas reageerde u niet.Vandaar dat ik het nu via deze weg probeer.Via uw website ww.huyz.be heb ik, in verband met de verkoop van mijn woning, een keuring van de elektrische installatie aangevraagd, als ook een EPC- en asbest-attest. Op uw website geeft u aan dat u scherpe prijzen hanteert en biedt u een combi-korting aan.Helaas heb ik en beide gevallen moeten constateren dat dit niet correct is.Daarnaast suggereert u op uw website dat ik zelf een voorkeur data voor deze keuringen kan aangeven, waarna vervolgens blijkt dat er andere data worden ingepland en dat de aangevraagde diensten niet gelijktijdig gebeuren, maar in drie verschillende afspraken.Ik ben dan ook van mening dat uw website misleidend is en ik verwacht dat u deze aanpast zodat ze beter stroken met de werkelijkheid.Daarnaast verwacht ik dat u een deel van de betaalde facturen terugbetaald in verband met de aangeboden combi-korting.Met vriendelijke groet,Freddy van den Heijning


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform