Terug

misleidende verkoopstechnieken

Opgelost Openbaar

TheBest PDF

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

S. V.

Naar: TheBest PDF

01/01/0001

Geachte mevrouw/heer, Op 17/9/24 en 23/09/24 kocht ik een eenmalige download voor pdf in uw winkel en betaalde ik er 1,95 euro en 0,99 euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht dat ik enkel een eenmalige download betaalde. Maar uiteindelijk kreeg ik een week late rekening van 49,99 euro en nogmaals 49,99 euro. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Ik heb geen mail gekregen ter bevestiging dat ik een overeenkomst ben afgesloten. Ik heb geen kans gekregen om de trial periode binnen de zeven dagen op te zeggen omdat ik niet wist dat ik dat moest doen. Ik heb enkel mailverkeer gehad in verband met de bedragen van 0,99 euro en 1,95 euro die van mijn rekening gegaan zijn. Verder niets. Dit is heel misleidend. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen zeven dagen het bedrag van 2X 49,99 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Berichten (1)

TheBest PDF

Naar: S. V.

01/10/2024

Dear Klachten! We'd love to hear what you think of our product and customer service. Please, take a moment to answer one question below: How would you rate the support you received? Good, I'm satisfied Bad, I'm unsatisfied Here's a kind reminder of what the request was about: Virginia (Customer Care) Oct 1, 2024, 15::25 GMT+3 Hello, and thanks for reaching out! Recently, we received your request, which didn't provide us with sufficient information to assist you. Please, specify your request in a more detailed manner and we will be glad to help. Thank you for your understanding and look forward to hearing from you! Klachten Oct 1, 2024, 13:49 GMT+3 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Best Regards, Customer Care[4E446K-47K1L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform