Beste,Ik kreeg onlangs iemand van B-Wise aan de deur, die mij overtuigde hem binnen te laten met de bewering dat hij mijn meterstanden moest nakijken. Toen ik vroeg of hij van de energieleverancier was, kreeg ik slechts een vaag antwoord. Hij zei dat hij werkte voor een overkoepelende organisatie, eerder een producent dan een leverancier dus. Ook beweerde hij dat ik minder zou moeten betalen voor mijn energierekeningen als hij een paar dingen in orde zou brengen. Hij liet me tekenen op een toestel. Toen ik achteraf wat opzocht over hun bedrijf, kreeg ik een heel aantal negatieve recensies te lezen. Telefonisch kon ik Geoffrey, de persoon die aan mijn deur was gekomen, niet bereiken. Ik contacteerde mijn huidige energieleverancier, en vroeg hen om de veranderingen niet door te voeren. Toen belde Geoffrey mij wel opeens terug, en verzekerde me dat ik 6 euro per maand minder zou moeten betalen door de verandering van energieleverancier door te voeren. Hij zei bovendien dat ik de energieleveranciers zelf niet mocht geloven, want deze zouden vaak liegen om mij toch maar als klant te kunnen houden. Blijkbaar is de verandering van energieleverancier dan toch, tegen mijn wil in, doorgevoerd, want ik kreeg zopas een afrekening van de nieuwe energieleverancier waaruit blijkt dat ik niet 6 euro per maand minder, maar 139 euro per maand MEER moet betalen!Ik ben een alleenstaande moeder met een beperkt inkomen, en vind het schandalig dat een bedrijf op zo'n bedrieglijke manier mij geld afhandig maakt enkel om zelf een goede deal met een leverancier te kunnen sluiten.