Terug

Misleidende kortingsaanduiding in de winkel

Opgelost Openbaar

Brax - Maasmechelen Village

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Brax - Maasmechelen Village

24/11/2023

Beste,ik was als klant (wederkerende) vandaag terug in de Brax-winkel te Maasmechelen Village. Vooraan in de winkel stond een ronde tafel met allemaal truien. Er stond één bord midden op de tafel met de melding „-30% vanaf 2 stuks“. Ik had reeds 2 truien uitgekozen en bij een derde kwam de verkoopster behulpzaam tot bij mij. Ze haalde de korting aan, doch toen ik wilde kiezen voor 3 nieuwe truien, bleek er op 2 exemplaren geen geldigheid van de actie -30%. Nergens kon men dit ook maar vaststellen en de verkoopster gaf zelf toe dat ze het soort truien, waarvan ik er 2 wilde, beter elders hadden gelegd. Aldus zou er geen „misverstand“ (ik zie eerder misleiden) kunnen optreden. Ik maakte er geen spel van en bleef in de winkel vriendelijk, doch kocht geen truien. Wel maak ik graag van dit medium van Test Aankoop gebruik om mijn klacht te uiten naar de winkel. Helaas heb ik er geen foto van genomen, doch de winkel zal dit wel toegeven en weten waarover het gaat, denk ik.Graag had ik hun visie hierop gekend en geweten of er nu wel een commerciële (extra) tegemoetkoming kan zijn, want ik hou wel van de Brax-kleding, maar zal eventueel weer terug naar de winkel moeten.Ik wacht graag verder op de respons en zal in functie hiervan deze klacht afsluiten. Verder gaan hoeft het vermoedelijk niet.Dank voor uw begrip en de faire aanprijzingen in de toekomst.Grtn, Rik.

Berichten (2)

Brax - Maasmechelen Village

Naar: R. V.

01/12/2023

Beste meneer VaesenAllereerst bedankt voor u bezoek aan onze store in Maasmechelen Village.Tijdens het Black Weekend hadden wij inderdaad extra kortingen. Deze worden via onze posters, tv en Newsletter gecommuniceerd.In de bijlage vindt u een voorbeeld van de poster en de melding op tv.Het kan zijn dat dit nog niet duidelijk genoeg is. De uitzonderingen van acties worden altijd in het klein erbij gezet. Daarvoor bieden wij onze excuses aan.Ik wil u ontgoocheling tegemoet komen en zal u een eenmalige extra korting van €25 euro aanbieden bij u volgend bezoek.Met deze mail en u paspoort kennen wij u deze geste toe. Ik raad u aan om lid te worden van onze Brax Club, dan bent u altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties en spaart u ook nog bij alleaankopen extra tegoed.Op dit moment zijn er ook weer speciale acties en deze lopen nog door tot einde januari. Heel interessant om koopjes te scoren.Veel shopping plezier in Maasmechelen.Monique DassenAreamanager BelgieNederlandMONIQUE DASSENRetail Area Manager NL/BM+32 473698699TEAMS CALLBRAX Store GmbH Co. KGAvenue de l'Atomium 1 1020 BruxellesFOLLOW US ON This e-mail and/or itsattachments contain confidential information.All use, disclosure,duplication or forwarding of this e-mail by other persons than the intendedrecipient (or its representative) is strictly prohibited. If you erroneouslyreceive this e-mail (or a copy of this e-mail) please contact the sender bye-mail or telephone and delete this e-mail, as well as, any copies. BRAX Store GmbH Co. KG, Wittekindstr. 16, D-32051 Herford, HRA 6741, AG Bad Oeynhausen PhG: Wolfgang TengelmannVerwaltungs-GmbH, Wittekindstr. 18, D-32051 Herford, HRB 6876, AG Bad Oeynhausen Managing Directors: JoachimTengelmann, Stefan Brandmann

R. V.

Naar: Brax - Maasmechelen Village

01/12/2023

Beste Mevr. Dassen,ik wil u bij deze danken voor uw open respons en de aangeboden commerciële geste.Ik sluit de klacht af en hoop dat ze ook als constructieve feedback gezien wordt.Dank.Mvg, Rik.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform