Geachte mevrouw/mijnheer
Omdat jullie het beherende bedrijf zijn van camelotels.kross.travel richt ik mij tot jullie.
Langs deze weg nog eens een klacht, omdat booking.com zegt dat jullie aansprakelijk zijn omdat jullie deze dienst aanbieden en misleidende info geven.
Betreft deze accomodatie Central Gent Stay 2 Private Bedrooms 4 Guests in de Sint-Niklaasstraat Gent, Belgium.
De misleidende info is als volgt: op de website van booking.com hebben jullie het volgende vermeld: er staat op dat er 1 heel appartement is van 36 vierkante meter, in werkelijkheid zijn het al 2 aparte kamers met elk een aparte ingang, dit staat nergens beschreven, Omdat er bij staat 1 appartement verwacht ik eerder 2 kamers in een appartement.
Er staat bij dat we een EIGEN BADKAMER hebben, ook dit klopt niet want hij is gedeeld! De badkamer kon je ook niet eens op slot doen, hoe moeten mijn kinderen daar zich veilig douchen (terwijl er ook nog bij staat dat het voor alle leeftijden is) dit is niet veilig. Toen ik aan het filmen was hoe alles er uit zag kwam ik op een douchende man uit, omdat de man zijn deur niet op slot kan doen.
Op de koop toe word er ook gezegd dat we een keuken hebben, ook deze is een gedeelde keuken, daar word nergens melding van gemaakt. En van een oppervlakte van 36 vierkante meter verwacht je dat alles bij elkaar is en alleen van jou, en ook niet op verschillende verdiepingen is, onze 2 kamers waren op verdieping 3, de badkamer en wc op verdieping 2 en keuken op verdieping 1. Op de booking.com website geven jullie overal misleidende informatie, ik hoop dan ook alles terug te krijgen. En dat de klacht met goede zorg behandeld word.
Ook al stuurde jullie via whatsapp een video waarin alles proper zou zijn, was dit niet het geval. Deze video zal wel op een ander moment gemaakt zijn, want er was niemand aanwezig als contact persoon, want ik heb het hele gebouw doorzocht om iemand te vinden. De kamers waren dus vuil, het beddengoed was vuil, stonk en zag er beslapen uit, aan de kreuken in het beddengoed te zien (zie foto's)
Ik lees overal op internet dat jullie misleidende info geven en dat bij iedereen alles tegenvalt. Is dit hoe jullie zaken doen?
Door deze misleidende info hebben wij iets anders moeten boeken.
Voor verdere info kan u nog naar deze video's kijken die ik toen heb gemaakt, om te laten zien hoe alles eruit zag.
https://1drv.ms/f/c/bd80c77827523050/EuzwCKDjJ3VKj7mzLkf-KP4BOTUjAAA6_MRITi-U4ecrvQ?e=wT4eu1
Wij hopen op begrip en dat wij onze volledige onkosten terug te krijgen.
Mvg Ricardo Bosmans