Terug

Minderjarige heeft abonnement afgesloten zonder dat te weten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. L.

Naar: Cvneed

17/04/2025

Beste, Bij het nakijken van de emails van mijn minderjarige dochter (9 jaar) ben ik erachter gekomen dat zij zich had ingeschreven bij Cvneed en dit op 25/03/2025. Helaas is hier dus ongewenst een abonnement uit voortgekomen van 30€/maand welk wij dus niet wensen te betalen. Is het nog mogelijk om dit kostenloos te laten ontbinden? Ik zag dat er al gelijkaardige klachten waren binnengestroomd waardoor het lijkt dat dit een veel voorkomende zaak lijkt te zijn en het maar te makkelijk is om een abonnement af te sluiten, zeker voor minderjarigen die helaas niet goed weten waar ze mee bezig zijn. Alvast bedankt om dit na te willen kijken ajb. Met vriendelijke groeten, Kim Lauwers

Berichten (4)

Cvneed

Naar: K. L.

17/04/2025

Hallo KIM, Bedankt voor je e-mail! Als de aanvraag op onze website is ingediend door een minderjarige, vragen we je om een kopie van je identiteitsbewijs te sturen. We hebben alleen je naam en geboortedatum nodig; andere gegevens kunnen worden afgeschermd. Zo kunnen we controleren of de aanvraag daadwerkelijk door een minderjarige is ingediend. Zo ja, dan annuleren we de aanvraag en hoef je niet te betalen. Met vriendelijke groet, Leonie Klantenservice Op 17 april 2025 om 06:30:32 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3WRP97-2XV4K]

K. L.

Naar: Cvneed

17/04/2025

Beste, Heel erg bedankt voor de snelle reactie. In bijlage vindt u een kopie waarop wordt aangetoond dat mijn dochter nog minderjarig is dmv. het geboortejaar. Alvast bedankt om de aanvraag te annuleren en onze gegevens te schrappen uit jullie systemen. Met vriendelijke groeten, Kim Lauwers (moeder en wettelijke voogd)

K. L.

Naar: Cvneed

30/04/2025

Beste, Op 17/04 had ik het gevraagde bewijs doorgestuurd om aan te tonen dat mijn dochter minderjarig is en dus bijgevolg ongewild (en rechtsongeldig) een abonnement had opgestart. Kan er nog bevestigd worden dat intussen het nodige werd gedaan om haar gegevens te schrappen, het abonnement stop te zetten en dat de openstaande facturen niet voldaan hoeven te worden? Alvast bedankt voor uw terugkoppeling zodat we dit achter ons kunnen laten. Met vriendelijke groeten, Kim Lauwers

Cvneed

Naar: K. L.

30/04/2025

Geachte Klachten, Dank u wel voor uw bericht. Helaas moeten we u meedelen dat we niet in staat zijn om u met uw verzoek te helpen. Wij zijn een onafhankelijke organisatie die klanten ondersteunt bij het genereren en per post versturen van opzegverzoeken. Het lijkt erop dat uw vraag wellicht gericht is aan de klantenservice van een ander bedrijf. We raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere ondersteuning. Als u een opzegbrief via ons wilt versturen, kunt u dit eenvoudig doen via onze website. Als u vragen heeft over onze diensten of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Rita Klantenservice Op 30 april 2025 om 04:30:25 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3WJYEP-GX9EP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform