Terug

Mijn reservering werd geannuleerd zonder terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. A.

Naar: BOOKING.COM

22/05/2025

Wij hadden een appartement geboekt via Booking.com. De bevestiging van de boeking door Booking.com vermeld expliciet : Een waarborg van 500 Eur is verplicht, DEZE WORDT GEIND VIA CREDITCARD. Bij aankomst aan het gebouw (het appartement hebben wij nooit te zien gekregen) eist de eigenaar telefonisch dat we de borg zouden betalen door een overschrijving via een link. Betaling via creditcard, zoalsvermeld door Booking.com, werd geweigerd. (om de zaak te redden hebben we nog voorgesteld contant te betalen : geweigerd. Omdat we ter plaatse geen overschrijving konden doen hebben wij onze dochter gevraagd dit te doen. Zij was bereid de som over te schrijven naar een rekening:geweigerd. Een overschrijving via een link wou zij niet wegens te fraudegevoelig) Resultaat, onze boeking werd geannuleerd zonder terugbetaling. We hadden 1.058 Eur betaald, Booking.com wil ons enkel 163 Eur terugbetalien. Het hele probleem start bij de foutieve informatie van Booking.com, met de juiste info hadden we dat appartement nooit geboekt.) p.s. Dom genoeg hebben we op de link geklikt. maar de betaling kon niet doorgaan omdat we onze hardkey/digipas niet bij hadden.Enkele minuten later krijgen we twee telefoontjes uit Hong Kong, toeval?

Bemiddeling door Testaankoop 06 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform