Terug

Mijn persoonlijke lening moet ik terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Beobank

22/02/2023

Hallo beste . Zoals ik al in vroegere e-mails vermeld heb,dat ik de periode toen mijn lening bijna afbetaald was ben ik uit mijn woning gezet wegens verkoop . Ik ben dan bij een vriend gaan woning, maar hij heeft mij erg bedrogen en mijn briefwisseling en dergelijke achtergehouden en mij in heel erge problemen heeft gebracht waarbij u mij mijn volledige lening en verzekeringen doet terugbetalen en mijn situatie en gezondheid hierbij niet goed is . Het is een heel zware strijd om dit te overleven en ik zelfs geen lening nergens geen meer kan krijgen omdat alles vermeld is bij de Nationale Bank van België. Ik ben er heel ziek door geworden en al mijn persoonlijke inboedel ben kwijtgeraakt en ik geen leven meer heb . Dagelijks komt het in mijn hoofd om mij van het leven te ontnemen . Met dit schrijven vraag ik u vriendelijk om deze situatie te kunnen beëindigen of ik zal mijzelf moeten verplichten om mijn leven te stoppen omdat ik het niet meer aankan . Dank u . Mvg Johnny Manssens

Berichten (5)

Beobank

Naar: J. M.

22/02/2023

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service

J. M.

Naar: Beobank

06/03/2023

Hallo beste mensen. Ik heb nog steeds geen antwoordt gekregen. Dank u . Mvg Johnny Manssens

Beobank

Naar: J. M.

06/03/2023

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service

J. M.

Naar: Beobank

23/03/2023

Hallo beste . Ik heb nog steeds geen antwoordt gekregen of jullie mijn situatie en gezondheid willen begrijpen om akkoord te willen zijn om mijn maandelijkse aflossingen te beëindigen alstublieft. Dank u . Mvg Johnny Manssens

Beobank

Naar: J. M.

23/03/2023

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform