Terug

mijn geld terug krijgen

Closed Openbaar

Restocks

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. O.

Naar: Restocks

06/09/2020

Op 18.07.2020 heb ik een bestelling geplaatst. Heb ik € 131 (waarvan schoen kost € 101, authenticatie kosten € 10, voorraadkosten € 5 en verzendkosten € 15) dat is heel groot bedrag met alle supplementen. Ze bevestigen dat 1 à 2 dagen zou geleverd. Mijn dochter moest per se hebben omdat naar Afrika voor een stage van 1 jaar ging. Ze nam vliegtuig op 22.07 rond 20u00. Op 22.07 kreeg ik een telefoontje van DHL dat de schoen is door de veiligheidsdienst gehouden en moest ik mijn ID kaart door mailen. Toch ondertussen op 23.07 schreef ik dat de schoenen toch niet nodig heb. En dat afspraak van levering is door jullie niet gehouden en toch heb ik voorraadkasten plus verzendingskosten van € 20 euro betaald. Heb ik gevraagd toch het bedrag terug te storten. Ze schrijven terug Helaas is het niet mogelijk om artikelen te annuleren of retourneren. Dit kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden en onze FAQ. DHL heeft me teruggebeld dat ze per ongeluk de schoenen terug naar de verzender. Ik heb aan Restocks toch wil ik de schoenen terug en verkoop ik verder. En blijkt dat ze niet kunnen sturen dat ik moest opnieuw bestellen. Ik ben hier niet mee eens. Heb ik 5 dagen gegeven om mijn bedrag of de schoenen terugsturen of het geld terugbetalen. Geen van de twee keuzes. Ik roep naar jullie hulp. Mvg, Mustafa


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform