Terug

Mijn dochter is minderjarig

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

N. L.

Naar: Cvneed

15/07/2025

Beste Mijn dochter is 10 jaar Ik heb dit al .eerdere keren gestuurd Toch blijven julie brieven sturen om te betalen Zelfs haar familie naam.is mischreven Mijn laatste mail was dat ik testaankoop ging sturen Dus bij deze

Berichten (3)

Cvneed

Naar: N. L.

15/07/2025

Beste Klachten, Bedankt voor uw mail. Ik wil u erop attenderen dat de consument tijdens de bestelprocedure akkoord met gaan dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Hierom hebben wij het abonnement ook gestart. Wel willen wij u uit coulance een oplossing bieden. Indien u of degene die de het abonnement heeft aangevraagd minderjarig is, vragen we u vriendelijk om een kopie van het identiteitsbewijs te sturen. Bij het delen van deze kopie verzoeken we u om belangrijke informatie zoals BSN, documentnummer, pasfoto en afgifte/verloopdatum onzichtbaar te maken. Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren. Indien er al betaald is voor het abonnement wil ik u vragen om ook de volgende gegevens door te sturen naar ons om een terugbetaling in gang te zetten. Naam van de rekeninghouder Rekeningnummer Het betaalde bedrag Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Yulia Klantenservice Op 15 juli 2025 om 11:45:41 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JNM0M3-PV5DV]

N. L.

Naar: Cvneed

15/07/2025

Hierzo Ik heb deze moeten bijsnijden ik kon die versturen Ik hoop dat dit rechtgezet word

Cvneed

Naar: N. L.

21/07/2025

Beste heer, mevrouw, Graag wil ik je hierbij informeren dat we je melding over de bestelling die je hebt geplaatst goed hebben ontvangen en beoordeeld. Omdat wij hebben kunnen verifiëren dat het account is aangemaakt door een minderjarige, hebben we besloten om deze bestelling te annuleren. Dit doen we volgens ons beleid en de geldende regels. Vanaf vandaag wordt jouw account volledig stopgezet en komen openstaande kosten te vervallen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Nina Klantenservice Op 15 juli 2025 om 14:00:26 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DRD3E5-M399P]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform