Terug

Mijn bestelde goederen worden niet geleverd, alsook krijg ik geen refund!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. J.

Naar: Habitat

09/01/2024

Beste, Ik bestelde op 31 mei 2023 10 klapstoelen bij Habitat. We zijn ondertussen 9 januari 2024 en ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Op 2 juni 2023 werd er gezegd dat ze op 12 augustus 2023 geleverd zouden worden. Op 28 augustus 2023 heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken. Toen werd er mij gezegd dat ze in december 2023 geleverd zouden worden. Ondertussen heb ik nog steeds geen levering ontvangen en is er geen verdere informatie over de vertraging. Ik heb op 2 januari 2024 een e-mail gestuurd met de vraag om een refund te mogen ontvangen, maar ik krijg hier geen reactie op. Gelieve mij terug te betalen, alsook mij op de hoogte te houden m.b.t. de verwerking van mijn klacht. Vriendelijke groet, Tatiana Jaenen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform