Terug

Midas onderhoud met zorgen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

R. V.

Naar: midas

22/09/2024

Beste, Op dinsdag 16 juli deed ik mijn wagen binnen bij jullie voor onderhoud in jullie centrum in Aalst. Dit enkele dagen na mijn oorspronkelijke afspraak op een zaterdag, omdat ik blijkbaar een halve dag zou moeten wachten op mijn wagen en dit op een vooraf vastgelegde onderhoudsafspraak op uur, iets wat ik nog nooit had meegemaakt bij ook maar eender welke andere garage. Tijdens dit onderhoud maakten jullie de beslissing om mijn ruitenwissers vervangen. Waarom weet ik niet echt, omdat ik geen enkele problemen ondervond met mijn vorige ruitenwissers, maar ik dacht dat het wel geen kwaad zou kunnen. Dit tot een kleine twee weken na het onderhoud wanneer ik voor het eerst met de nieuwe ruitenwissers in de regen reed. Ik weet niet of het aan de ruitenwissers zelf of aan een slechte afstelling ligt, maar deze maken een verschrikkelijk en hels schrapend geluid. Ik vind het zelfs ronduit gevaarlijk om hiermee te rijden, omdat ik mij iedere keer een ongeluk verschiet wanneer de ruitenwissers aangaan. Ik contacteerde jullie onderhoudscentrum in Aalst op 31 juli, maar ik ontving hier helemaal geen reactie op. Vervolgens contacteerde ik jullie via jullie algemene contactadres op 22 augustus, maar ook hier ontving ik na ondertussen al een maand helemaal geen reactie op. Langs deze weg verzoek ik jullie dus nogmaals om mijn ruitenwissers zo snel mogelijk in orde te brengen en dit op een afgesproken uur op een zaterdag waarbij ik geen halve dag moet wachten.

Bemiddeling door Testaankoop 09 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform