Terug

Meubels beschadigd tijdens reiniging, geen antwoord van verkoper

Closed Openbaar

Gezond zitten en Slapen BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Gezond zitten en Slapen BV

20/12/2023

Op 28 oktober leverden jullie mijn gereinigde Varier Gravity en Giroflex 64 stoel bij me thuis. Beide meubels bleken beschadigd te zijn. De Varier Gravity vertoont gaten in de stof op de hoofdsteun en aan het grote zitgedeelte. De Giroflex 64 heeft een diepe kras op het voetkruis. Ik contacteerde jullie onmiddelijk over dit probleem, stuurde foto's en de gevraagde serienummers van de meubels. Maar tot op de dag van vandaag kreeg ik van jullie geen schadevergoeding, herstelvergoeding, of zelfs maar een antwoord op mijn berichten. Mijn geduld is op, dit moet worden rechtgezet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform