Op 03/03/2020 ondertekende ik bij Meubelen Eijssen te Pelt een bestelbon voor een Beka bed boxspring kleur Ivory,(ivoor) lederlook, compleet met matras voor de som van 3.700 euro. De levering die volgens de bestelbon “ASAP” zou gebeuren liet op zich wachten tot 05/08/2020, en werd meteen het begin van een hoop ellende! Ondanks mijn correcte en volledige betaling van de koopprijs, kan ik echter tot op heden -we zijn intussen méér dan één jaar later- nog steeds niet beschikken over het door mij bestelde en gekochte bed.Feitenrelaas: Bij de plaatsing 05/08/2020, blijkt het bed geen Ivoorkleur, (Ivory) te zijn, maar een Taupe kleur, en zijn de onderdelen, hoofdbord, boven-en onderdeel zelfs niet éénkleurig, maar een combinatie van drie kleuren. De handelaar hierop attent makend, geeft het eerst schoorvoetend toe, zegt het nog niet te hebben voorgehad, maar onderneemt tot dagen later geen actie om het op te lossen. Herhaaldelijk contacteren, in de zaak langsgaan, hem foto’s bezorgd om naar de fabrikant Beka Bedding te zenden, hij onderneemt niets, waarmee ik me verplicht voel om zelf met de fabrikant contact op te nemen. Ik bezorg Beka Bedding alle relevante stukken, bestelbon, factuur, betaling, meerdere foto’s, met als gevolg het bezoek op 26/08/2020 van hun vertegenwoordiger, die wél opmerkt wat er fout is, toegeeft dat met de kleur Ivory nog problemen zijn geweest, voorstelt het terug te nemen, en voor de vervanging een andere kleurkeuze te maken. Kwestie van weer weken wachten, maar er is in bijzijn van Eijssen, akkoord. Op 29/08/2020 begeef ik me terug naar de zaak, maar wordt op zijn zachts gezegd niet erg vriendelijk onthaald door hem en zijn vrouw….hij scheld dat ik maar naar Beka moet(!), en weigert een nieuwe bestelbon op te maken. Onverrichter zake ga ik de winkel uit, en breng Beka Bedding nog dezelfde dag via email van dit voorval op de hoogte. Na weken wachten, en een aangetekende brief naar Beka, teken ik op 23/09/2020 uiteindelijk een nieuwe bestelbon met het vooruitzicht december 2020 een bed te zullen hebben. Op 23/12/2020 wordt de “foute” boxspring die al die tijd intussen onbenut is blijven staan opgeladen door Eijssen, en de “vervangende” boxspring binnengebracht en gemonteerd. Bij de montage van dit bed blijkt nu op een onderdeel (bedbodem) de bekleding ernstig beschadigd, Eijssen neemt een foto van het beschadigde deel, pakt het terug in, en neemt het deel terug mee, met kortweg de melding dat het maart 2021 zal worden.Ingebrekestelling aangetekend op 12/01/2021 verstuurd naar Eijssen,( géén reactie!) Probleem oplossen ? Meubelen Eijssen zijn “kwaliteitsservice” niet, bemiddeling van : -FOD - Consumentenombudsdienst-Ingebrekestelling-Testaankoop-HBVL - voor u opgelostGéén medewerking!!Op de dag van vandaag 19 maart 2021 méér dan één jaar later nog steeds geen bed!!!!!