Als bijlage de mail die ik ontving van Fix it Faster en mijn antwoord erop.
Kan ik nog wat doen?
Klachtnummer bij Testaankoop: 11519655
Mvg
fons Fransen
Beste klant,
Bedankt voor je mail. Helaas kunnen wij met het e-mailadres waaruit je mailt geen order in ons systeem vinden. Om ervoor te zorgen dat we de juiste gegevens en informatie kunnen inzien, verzoeken we je vriendelijk om een bestelnummer of e-mailadres met ons te delen dat bij ons bekend is.
Pas dan kunnen we je verder helpen en eventuele aanpassingen verrichten aan je openstaande order.
Vertrouwende je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anna | Klantenservicemedewerker Fix It Faster
Fons Fransen [fransen.fons@gmail.com]
08:30 (3 uur geleden)
aan Support
Om te beginnen, je kan geen order in jullie systeem vinden. Ik heb geen order geplaatst.
Behoudens het mailadres waarmee je mij nu contacteert, heb ik nog een tweede mailadres: nl, fons.fransen@telenet.be.
Gelieve deze zaak op te lossen, zo niet stuur ik alles door naar Test Aankoop voor juridische maatregelen.
Met vriendelijke groeten.
Op za 7 dec 2024 om 13:06 schreef Support Fixitfaster [support@fixitfaster.nl]: