Terug

Meer dan afgesproken bedrag moeten betalen en wordt gechanteerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. H.

Naar: Chateau d'Ax

16/06/2019

Ik heb in juli een bestelling gedaan bij Chateau-dax Wommelgem:Dat heeft tot April dit jaar geduurd tot ik mijn bestelling mocht ontvangen (Met veel moeite en telefoons).Voor de levering contacteer ik de winkel om te vragen hoeveel moet ik nog betalen bij levering en dat was juist wat afgesproken was en genoteerd op de leveringsbon.Levering is achter de rug en ik moest nog extra betalen om mijn oude zetels weg te nemen(wat niet afgesproken was).In Mei krijg ik een telefoon dat ik heb weinig betaald en moest ik nog extra betalen, wat ik natuurlijk heb geweigerd.Ik krijg 10dagen geleden een brief van de hoofdzetel dat als ik die extra bedrag niet betaal alle garanties zullen eraf vallen!Ik heb een mail terug gestuurd helaas zonder antwoord.Vandaag (zondag)om 1115 heb ik de verkoper voor mijn deur gehad die in aanwezigheid van mijn kinderen wou met force binnenkomen (tegen gehouden)en mij dreigde om een deurwaarder inschakelen!klachten:1-Chateau-dax Wommelgem:Tegen agressieve verkoper, niet professionele aanpak, en valse beschuldigingen en oplichterij.2-Hoofd zetel Chateau-dax Belgium:Contract breuk .Dr.hosseini


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform