Terug

Meegenomen printplaat jacuzzi is verdwenen

Closed Openbaar

CBC zwembaden

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. N.

Naar: CBC zwembaden

03/08/2023

Geachte, op 7 mei kwam er bij ons een technieker die de printplaat van de jacuzzi meenam. Hij zou misschien hersteld kunnen worden.CBC zou ons hierover terugbellen zodra ze wisten of deze hersteld kon worden en wat de kosten waren.Nadien hebben we drie maal gebeld om te vragen hoever het dossier stond. Steeds kregen we ontwijkende antwoorden zoals’: het dossier wordt niet dadelijk gevonden, iedereen is met vakantie,we bellen terug wat echter nooit gebeurde.Uiteindelijk hebben we op 25 juli een mail gestuurd met de vraag naar een oplossing. Hierop kregen we geen reactie.Op 2 augustus kwamen we persoonlijk naar de winkel, de zaakvoerder had een heleboel excuses zoals: de technieker was ziek, de firma waar de printplaat zat was niet te bereiken, ze werkten er niet meer mee, iedereen was met vakantie…..Ook van de verstuurde mail beweerde de zaakvoerder niets te weten, misschien dat de secretaresse ( zijn echtgenote) dit wist , zij zou ook meer weten over het dossier maar was helaas pas in de namiddag te bereiken.We vroegen met aandrang om ons dezelfde namiddag terug te bellen wat dit keer gebeurde.In dit gesprek zei de zaakvoerder dat ze niet meer werkten met de firma van de printplaat en dat we een nieuwe bij hen konden kopen aan 960 euro plus BTW.Hiermee waren we het totaal niet mee eens, de zaakvoerder gooide de Hoorn op de haak. En beëindigde zo het gesprek.Zo is er na drie maanden nog totaal geen oplossing, geen enkel voorstel om dit probleem op te lossen.We hebben nog steeds onze oorspronkelijke vraag: kan het hersteld worden, hoeveel kost het, binnen welke termijn?Indien dit niet kan is een nieuwe printplaat noodzakelijk maar in beide gevallen verwachten we een significante kortingNb factuurnummer is nummer van aankoop jacuzzi

Berichten (1)

CBC zwembaden

Naar: K. N.

04/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform