Terug

Mediamarkt.nl verliest product en weigert dit opnieuw te verkopen aan zelfde prijs

Opgelost Openbaar

MMS Online Nederland B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: MMS Online Nederland B.V.

08/12/2021

Het begon op 26 november toen ik bij Mediamarkt.nl besteld heb. Ik kocht een product bij hun aan 30,98 euro. Helaas kreeg ik geen tracking van het bedrijf dat het pakket zou versturen, Trunkrs. Ik nam zowel meerdere malen contact op met Mediamarkt als met Trunkrs. Mediamarkt gaf aan dat mijn product bij Trunkrs zou zijn en dat ik hiervan binnenkort een bevestiging zou krijgen via mail. In deze mail zou ook een track and trace te vinden zijn. Trunkrs wist me te vertellen dat ze helemaal geen pakket hadden ontvangen en dat er geen enkel spoor was van een levering. Vaak heen en weer zitten sturen waarbij Trunkrs naar Mediamarkt wees en andersom. Trunkrs is in tegenstelling tot Mediamarkt veel makkelijker te contacteren en waren telkens heel behulpzaam.Na vele mails en chat-berichten kreeg ik op 2 december ineens een bericht van Mediamarkt dat mijn product voor retour was aangemeld en dat ze mijn product hadden ontvangen. Echter had ik hier helemaal niet om gevraagd, alsook wist ik zelfs niet dat mijn pakket bij hun gevonden was. Ik wou gewoon het product waarvoor ik betaald heb.Men spreekt dus zichzelf tegen, aangezien men zei dat het product hij Trunkrs was voor levering.Ze hebben geen moeite meer gedaan om mijn product naar mij op te sturen.Als ik vraag wat de mogelijkheden zijn blijft het nu totaal stil. Ik krijg enkel te horen dat ze me het product nietmeer kunnen aanbieden aan de prijs waar ik het voor gekocht had (30,95 euro). Dit bedrag hebben ze automatisch teruggestort, waardoor ik de terugbetaling niet kon weigeren. Ik heb hun gemeld dat ik gewoon het product wou en niet het geld.Echter kan ik volgens hen gewoon het product bij hun bestellen aan 67,99 euro. Dit is dus meer dan het dubbele van de prijs.Zij verkopen mij een product, zij raken het pakket daarna kwijt en daarna geven ze geen gehoor meer aan mijn wensen als klant. Niet echt de service die je van zo een groot bedrijf verwacht. Ik hoop dus alsnog via hun het product te kunnen krijgen aan de prijs die ik betaalde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform